núm. 69 - Setmana del 12 d'octubre del 2009

Presentació del grup CETpD al Parlament

El proper 13 d'octubre, tindrà lloc una compareixença a la Comissió de  Benestar i Immigració  del Parlament de Catalunya per part del Centre d'Estudis Tecnològics per a l'atenció a la Dependència i la vida autònoma (CETpD) format  per investigadors de la nostra Universitat (UPC) i de la Fundació Hospital Comarcal Sant Antoni Abat de Vilanovai la Geltrú (FHCSAA).

En representació del Centre Específic de Recerca de la UPC faran la presentació en Joan Cabestany i Andreu Català que el dirigeixen des de la seva creació, el dia 17 de maig de 2007. Aquest centre té la seva seu a la segona planta de l'edifici Neàpolis.

L’objectiu de la compareixença radica en la demanda  de suport per la creació d’un centre de recerca i transferència singular en les temàtiques específiques de Tecnologies Assistencials i Ajut a la Dependència.

Inauguració del curs acadèmic 2009/2010

Dijous 8 d'octubre es va celebrar l'acte de inauguració del curs acadèmic 2009/2010.
Com ja és tradicional, es va fer el lliurament dels

Premis als millors expedients acadèmics del curs 2008/2009

• Col·legi d'Enginyers Tècnics Industrials de Vilanova i la Geltrú (CETIVG), Premi Joan Roset i Ventosa per a Blanca Tejedor Herran (ETI Electricitat), Sebastián Baca Márquez (ETI Electrònica Industrial), Jorge Carrión Atienza (ETI Mecànica) i Aida Figuerola Piñol (ETI Química Industrial). Va fer el lliurament del diploma acreditatiu i el premi dotat en 300€ el sr. L. Santiago Sánchez Gamarra, degà del CETIVG.
  • Col·legi Oficial d'Enginyers Tècnics de Telecomunicacions de Catalunya (COETTC), per a Carolina Migliorelli. LLiurà el diploma acreditatiu, el Sr. Manel Duran Ruiz, vocal de formació del COETTC
  • EVERIS, per a Raul Ruano Ligero. El lliurament del diploma va ser a càrrec del sr. J.A. Ogazón, responsable de Selecció i Gestió de Personal
  • Caixa d'Enginyers, per a Daniel Manuel Rodríguez. Va lliurar el diploma acreditatiu i el premi dotat en 600€ el sr. J. Amate, Director de Banca Institucional

Vuitè Concurs Concurs de Projectes de Fi de Carreca de l'EPSEVG 2008/2009

• Primer premi: Estudio de aleación de magnesio AZ91 para la conformación en estado semisólido de David Marsà Fonollosa,
  • Segon premi: Cancelación de eco usando Procesadores digital de señal, del sr. Adolfo Lerín Santísima Trinidad
  • Tercer  premi: Domotizació de la maqueta d’una casa mitjançant  PLC-INTOUCH, realitzat pel sr.Miquel Balaguer Verge i  la sra. Patricia Espín García

L'Escola va agrair , per la seva dedicació i servei a la comunitat universitària, al sr. Carles Díaz Perís, professor del dept. de Teoria del Senyal i Comunicació i la sra. Montserrat Ribas Guimerà, professora del dept. de Ciències dels Materials i Enginyeria Metal·lúrgica, jubilats el curs passat. El sr. Enric Trullols, director de l'EPSEVG i el sr. Xavier Colom, respectivament, van lliurar-los un diploma i un obsequi en reconeixement a la seva tasca.

Nova composició de l'Equip Directiu

Atesa la Comissió Permanent del passat 1 d'octubre, la nova composició de l'Equip Directiu és:

- Director

- Segon cicle - Joaquim del Rio Fernández
- E. disseny industrial i desenvolupament producte - Manuel López Membrilla
- Sostenibilitat - Jaume Miret Tomas

Nova data per poder-se fer la certificació digital del carnet UPC

Per tots aquells que no vàreu poder fer el certificat digital en el nou carnet de la UPC, el proper dimarts 13 d'octubre de 10.00h. a 14.00h. i de 15.00h. a 17.00 h. a l'oficina Univers del Campus de Vilanova us el podran tramitar. Per aquest tràmit és imprescindible presentar el DNI o passaport junt amb el carnet UPC . Si encara no teniu el nou carnet podeu aprofitar aquestes dates per demanar-lo.

La certificació digital cada vegada serà més necessària per realitzar tràmits a la Universitat. De fet, pel PDI funcionari i Doctor aquesta certificació serà imprescindible per exercir el vot electrònic dels representants del nostre centre en les properes eleccions a la renovació total del Claustre Universitari.

Concurs DONES POLITÈCNIQUES EN ACCIÓ: RADIOGRAFIA D'UNA PROFESSIÓ

Us convidem a participar en el Concurs de fotografia DONES POLITÈCNIQUES EN ACCIÓ: RADIOGRAFIA D'UNA PROFESSIÓ, que organitza l'Associació d'Amics de la UPC (AAUPC), amb el suport de l'Institut Català de les Dones (ICD) i el patrocini de l'empresa Ricoh.

Malgrat la temàtica que indica el títol, el concurs està obert a qualsevol persona amb residència a Catalunya, independentment del seu gènere i formació. Cada persona pot enviar fins a 3 fotografies.  Les bases detallades del concurs es troben a  www.upc.edu/aaupc

Es tracta d’obtenir imatges i instantànies de l'activitat professional de les dones amb formació politècnica, en totes les seves vessants laborals.

Hi hauran tres premis, tres càmares fotogràfiques RICOH, i fins a 20 fotografies més seran seleccionades per a composar l'exposició itinerant, que inicialment visitarà tots els Campus de la UPC.

El termini per lliurar les fotografies és el 15 de novembre de 2009