núm. 71 - Setmana del 26 d'octubre del 2009

UPCO2: Kyoto i Copenhaguen a la UPC

La cimera mundial de les Nacions Unides sobre el canvi climàtic, que tindrà lloc a Copenhaguen del 7 al 18 de desembre ha de negociar i aprovar el nou Protocol que substitueixi a l‘actual de Kyoto l’any 2012. La UPC, seguint el que estipula el seu pla institucional UPC Sostenible 201, està compromesa amb la sostenibilitat no només del seu entorn local i regional,

En aquest sentit també, s'han organitzat un seguit d’accions amb la finalitat d’implicar les persones de la comunitat universitària i de l'entorn en el canvi cap a la sostenibilitat. El proper dijous 29 d’octubre tindrà lloc a la sala de Juntes la presentació del programa UPCO2, i es crearà un espai de debat per a intercanviar reflexions i postures davant la cimera.

Hi sou tots convidats!

12h Presentació de l'acte.
A càrrec d'Enric Trullols i Farreny, Director de l'EPSEVG.

12h:10' ”Què està en Joc a Copenhaguen?"
A càrrec de Miquel Barceló i García, Comissionat per al Desenvolupament Sostenible de la UPC.

12h:40' “Què estem fent a la UPC, el programa UPCO2 i el software SIRENA”,
A càrrec de Milena Ràfols i Salvador, Coordinadora Tècnica del Programa UPCO2.

13:10' “Accions d'estalvi energètic a l'EPSEVG”,
A càrrec d'en David Grau i Mirabent, Encarregat del Servei de Manteniment de l'EPSEVG.

13:40'  “El canvi climàtic en la docència a l'EPSEVG: Sostenibilitat”,
A càrrec d'en Jordi Segalàs i Coral, Sots-director de Sostenibilitat de l'EPSEVG.

14h Fi de l’acte

Incidències a les aules docents a l'inici del curs

Les incidències produïdes a l ‘inici del curs a les aules docents han estat degudes als canvis introduïts per tal de millorar el Servei d’Aules Informàtiques i Docents.

Durant aquest curs, s'han dut a terme les diferents accions:
- S’ha canviat el sistema d’imatges de les aules informàtiques i multimèdia a TIVOLI.
- El servidor d’imatges amb TIVOLI s’ha creat virtualitzat en els nous servidors d’escola (SUN BLADE).
- Canvi d’ordinadors i maquinària a les Aules.
- Canvis importants del Programari a les aules informàtiques i docents.

Per tal de reduir al màxim el volum d’incidències, s’estan realitzant revisions preventives a les aules informàtiques (un cop a la setmana/aula) i docents (dos cops a la setmana/aula). Tot i així, us recordem que s’han instal•lat telèfons d’atenció tècnica als passadissos per avisar de qualsevol problema a STIC, que enviarà un tècnic de forma immediata. En cas de què no funcionin els aparells de les aules (canó, PC,altaveus,etcètera), hi ha material de substitució per ser instal·lat.

Disculpeu les molèsties i us agraïm la vostra col•laboració en la millora de la qualitat dels nostres serveis.

Beca National Instruments-Applications Engineer

S’obre la convocatòria de beques National Instruments. National Instruments, amb seu als EUA, és un pioner en tecnologia i líder de la indústria en la instrumentació virtual, oferint les tecnologies més avançades d'avui en dia per l’assaig, control i disseny. Aquestes beques van adreçades a totes aquelles persones que vulguin iniciar la seva carrera a Espanya en el Programa de Lideratge d'Enginyeria (ELP) com a Enginyer d'Aplicacions INTERN.

S’ofereix una dotació de 400€ mensuals per un mínim de 20 hores setmanals durant 6 mesos. Es valorarà la disponibilitat horària dels candidats, valorant més positivament a aquells que presentin una major disponibilitat (fins a 40 hores setmanals). En aquest cas es valorarà incrementar la quantia de la beca de manera corresponent.

Els interessats han d'enviar el CV a empleo.spain@ni.com

Per a més informació:

Beca National Instruments