núm. 76 - Setmana del 30 de novembre del 2009

Convocatòria de concurs de places de PDI funcionari (places de CU i TU)

Amb data 27 de novembre de 2009 s'ha publicat al BOE la resolució de 4 de novembre de 2009 corresponent a la convocatòria de concurs de places de PDI funcionari (places de CU i TU).

El període de presentació de sol·licituds finalitza el dia 17 de desembre de 2009.

Convocatòria publicada al BOE

Per a qualsevol consulta o aclariment podeu posar-vos en contacte amb la Unitat d'Atenció del Servei de Personal mitjançant el telèfon 1 08 80 o fer les consultes a puc.personal@upc.edu.

Demà presentació de l’Oficina de Patents i Llicències de la UPC

Demà 10 de desembre a les  12h lloc a l’Aula A21 una sessió informativa sobre l’Oficina de Patents i Llicències de la UPC. Més informació en el comunicat anterior  (http://www.epsevg.upc.edu/informacions/)

Sessió de DRAC bàsic

14 de desembre  tindrà  lloc el taller DRAC bàsic impartit per Maria Carme Quer Bosor (Dept. Llenguatges i Sistemes Informàtics). El curs bàsic de DRAC s'adreça al PDI que introduirà les seves activitats curriculars a DRAC. Fa incidència en quatre aspectes per tal de facilitar el canvi al nou descriptor: principals procediments, conceptes nous respectes a Fènix, activitats disponibles, dades emigrades, etc.

DRAC bàsic
14 de desembre
10h  a 12h
Aula I 101 Aula SUN

Inscripcions i més informació a  http://www-ice.upc.edu/inscripcions.asp

Lliurament dels Premis CETIB Enginyeria i Societat 2009

El Col•legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona (CETIB) ha lliurat aquest dilluns 23 de novembre el Premi CETIB 2009 – Enginyeria i Societat al millor projecte de fi de carrera a l’estudiant Darío Fernández de l’Escola Universitària d’Enginyeria Tècnica Industrial de Barcelona (EUETIB). El primer premi, dotat amb 6.000 euros per al guanyador i 1.500 per al professor tutor, és per al projecte Sistemas de frenado regenerativo. El Kers, estudio de implantación en un turismo convencional.

Tal com vàrem fer,  us  informarem de la propera edició per tal d'aspirar al premi i al reconeixement del CETIB.

Presentació del DRAC

Us recordem que la presentació del DRAC serà el dijous 3 de desembre a les 12h a la sala d'Actes, a càrrec del sr. Valentí Guasch, vicegerent de Recerca de la UPC i director del CTT, i el sr. Ramon Miralles, responsable de l'oficina RDI del CTT.

2D: presentació del Windows 7

El 2D, 2 de  desembre, Microsoft farà una presentació oficial del nou sistema operatiu de Microsoft: el nou Windows 7. La presentació tindrà lloc el dia 2 de desembre a les 14 h a la Sala d’Actes.