núm. 78 - Setmana del 14 de desembre del 2009

L'EPSEVG guardonada amb el Premi "Camins de Ferro a Vilanova"

Dissabte 12 de desembre de 2009, l’EPSEVG  va rebre el premi “Camis de Ferro a Vilanova” que atorga el Museu del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú.

El Museu va crear l'any 2000 aquest certamen de premis “Camins de Ferro a Vilanova”, amb la finalitat de poder reconèixer públicament la tasca desinteressada de totes aquelles institucions, empreses o persones físiques que col•laboren activament en la potenciació d'aquest equipament cultural i el patrimoni industrial ferroviari que custodia. L'EPSEVG ha rebut el guardó en la categoria d'institució destacada pel suport i col·laboració amb el Museu.

Per més informació:

Premi Camins de Ferro 2009

Més informació sobre el dinar de Nadal

Com dèiem en el comunicat anterior, dimarts 22 de desembre celebrarem el dinar de Nadal. La cita és a les 14h al restaurant Il forno. Només cal portar ganes de passar-s'ho de bé i el  pongo (no s'hi val portar el de l'any passat).  Amb les postres tindrà lloc el 2n concurs de pongo. Ja avancem que hi haurà premi pel guanyaror/a.

Cal fer el pagament (12€) abans del 18 de desembre a Mayte Treviño  (Promoció i Comunicació: zona del mig de l'Oficina Oberta). LLavors podreu triar el menú (a escollir un primer i un segons entre 8 plats diferents).

Tots hi sou convidats, el pongo també!

Convocatòria de concurs de places de PDI

Us informem que s'ha publicat al DOGC la resolució de 19 de novembre de 2009 corresponent a la convocatòria de concurs de places de PDI laboral temporal doctor (places de Lector), i a la premsa/web la resolució de 27 de novembre corresponent a la convocatòria de concurs de places de PDI laboral temporal (places de associat i ajudants), ambdues per a la contractació 2/09-10.

El període de presentació de sol·licituds de les dues convocatòries finalitza el dia 17 de desembre de 2009.

Podeu trobar les convocatòries a la pàgina web de concursos PDI del Servei de Personal

CUM: cursos d'estiu 2010

Us recodem que fins divendres 18 de desembre podeu fer arribar les vostres propostes (segons model adjunt) per a la realització de cursos o tallers en el marc del Campus Universitari de la Mediterrània 2010. . Cal enviar-les a  pilar.alemany@upc.edu

Fitxa activitats CUM 2010

Calendaris 2010

Des de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú ens han fet arribar calendaris de paret de l'any 2010. Aquells que estigueu interessants en tenir-ne un pel vostre despatx, podeu passar per la Consergeria

Horaris de Nadal dels serveis del Campus

Us adjuntem els horaris dels serveis del Campus per aquestes festes.

Horaris de Nadal 2009