núm. 79 - Setmana del 21 de desembre del 2009

El Laboratori d'Aplicacions Bioacústiques (LAB) porta els sons marins al Zoo de Barcelona.

El Laboratori d’Aplicacions Bioacústiques (LAB) ha guanyat una de les beques que atorga l'Ajuntament de Barcelona en el marc del programa de Recerca i Conservació del Zoo.  És la primera vegada que el Zoo de Barcelona ofereix un programa de beques propi dedicat a la recerca i conservació de la fauna, i ha estat atorgat a Michel André coma màxim representat del LAB.  L'ajut econòmic concedit és de 20.000 euros

El Projecte "El sons del mar"  permetrà escoltar als visitants del Zoo les profunditats marines en temps real i comprovar els efectes que els sorolls de les activitats humanes tenen sobre els ecosistemes marins.

Adjuntem un article publicat en el Diari de Vilanova (18/12/2009).

El sons del Mar

Horaris de Nadal dels serveis del Campus

Us adjuntem els horaris dels serveis del Campus per aquestes festes.

Horaris de Nadal 2009

Bon Nadal i Felic 2010

Bones festes!

El proper butlletí  es publicarà 11 de gener.

Demà dinar de Nadal

Demà 22 de desembre, coincidint amb el sorteig de la Loteria de Nadal (tant si ens toca com no) us esperem a les 14h a Il Forno per celebrar el Dinar de Nadal. Els que encara no hagin pagat o triat el menú, demà poden fer-ho (al Servei de Promoció i Comunicació, 12€).

Recordeu portar degudament embolicat el pongo. El podeu deixar a Promoció i Comunicació o bé dur-lo directament al restaurant.

El premi al guanyador/a del 2n concurs de Pongos està assegurat!