núm. 83 - Setmana del 1 de febrer del 2010

La Biblioteca estrena nou web

La Biblioteca del Campus estrenarà nou web dimarts 2 de febrer. Us convidem a visitar-lo a http://bibliotecnica.upc.edu/vilanova

Ens podeu fer arribar els vostres comentaris i suggeriments a  biblioteca.epsevg@upc.edu

Es posa en funcionament el web del Laboratori d'Usabilitat del CETpD

El CETpD ha desenvolupat el 4all-L@b, un laboratori d'interacció persona/ordinador situat a l'edifici Neàpolis del Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú i que des d'ara disposa d'una pàgina web pròpia.

El 4all-L@b és una consultoria d’usabilitat i accessibilitat d’aplicacions i dispositius orientats a usuaris finals.
El laboratori disposa d’una sala d’observació directa amb mirall unidireccional i sistema multicàmara de gravació, amb la possibilitat d’observació remota en directe des d'una sala de reunions annexa. També es disposa d’un equip de laboratori mòbil per fer observacions en els entorns naturals d’ús.

Està format per un equip tècnic i de professionals especialitzats en l’avaluació i disseny d’interfícies d’usuari. El caràcter multiprofessional de l’equip garanteix un abordatge integral de las solucions, incloent tant l’anàlisi del comportament dels usuaris -psicòlegs, sociòlegs- com els aspectes tècnics de les interfícies gràfiques.

Podeu consultar tota la informació a

Assignació de PDI als horaris de docència pel curs 2009/10-2

Per tal de poder donar-vos accés al Campus Digital i a PRISMA , és necessari que:

1. Indiqueu si sou responsables d’assignatura.
  2. Us assigneu les hores de docència i consulta als horaris.

El termini per introduir aquestes dades finalitza el 6 de febrer. Ssi encara no les heu actualitzat ho podeu fer a l'adreça http://www.epsevg.upc.edu/pdipas/horaris.asp

Si voleu més informació podeu enviar un correu-e a sio.epsevg@upc.edu o posar una incidència a l'apartat d'horaris.

Horaris comissions d'avaluació curricular

Els dies de les avaluacions curriculars són el 3 i 4 de febrer pel primer cicle, i el 5 de febrer pel segon cicle. Els horaris de les comissions:

• Dimecres dia 3 de febrer

Fase Selectiva-Química                09:30
Fase Selectiva-Telecom.              10:00
Fase Selectiva-Electrònica           10:30
Fase Selectiva-Informatica           11:30
Fase Selectiva-Electricitat             12:00
Fase Selectiva-Mecànica              12:30

• Dijous dia 4 de febrer

Fase No Selectiva Informàtica (B1 i B2)   09:30
Fase No Selectiva Electrònica (B1 i B2)   10:15
Fase No Selectiva Telecom.(B1 i B2)       10:45
Fase No Selectiva Electricitat (B1 i B2)    11:30
Fase No Selectiva Química (B1 i B2)        12:15
Fase No Selectiva Mecànica (B1 i B2)      12:45

• Divendres dia 5 de febrer

Fase No Selectiva Automàtica (B1 i B2)    09:30

Les reunions es portaran a terme a l'Aula Màster.

Matrícula curs 2009/10-2

Els dies de matrícula 2009-2010/2 són:

• Per a estudiants del centre:
    • Mecànica: 9 i 10 de febrer
    • Informàtica de Gestió: 9 de febrer
    • Electricitat: 10 i 11 de febrer
    • Electrònica Industrial: 11 de febrer
    • Química Industrial: 11 de febrer
    • Telecomunicació: 11 de febrer
    • Automàtica: 11 de febrer
    • Grau en Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte: 12 de febrer
    • Graus en Mecànica/Electricitat/Electrònica Industrial: 12 de febrer

Les llistes de matrícula dels estudiants amb el dia i l’hora  de matriculació es faran públiques el dia 5 de febrer. Els estudiants que no surtin a les llistes han d’enviar un mail a sio.epsevg@upc.edu per saber el dia i l’hora de matrícula.

• Estudiants admesos per preinscripció al curs 2009/2010-2
    • Graus en Mecànica/Electricitat/Electrònica Industrial: 9 i 10 de febrer
  • Estudiants amb reserva de plaça i autoritzats pel rector, 16 de Febrer a les 11:00

Convocatòria 2010 EU CANADA EU-US ATLANTIS

En el marc de la mobilitat internacional, s’obre la convocatòria corresponent al Programa Erasmus Mundus 2010 referent a la mobilitat d’estudiants i professors entre universitats de la Unió Europea i Països industrialitzats: Canadà i Estats Units.

Per a més informació:

Jornada Informativa: CYTED 2010

Us recordem que 11 de febrer de 2010 de 11.00 a 14 hores, té lloc la presentació de la convocatòria CYTED 2010, a la Sala d’actes de l’edifici Vèrtex del Campus Nord.

En el transcurs de la jornada es realitzarà la presentació del Programa CYTED (Ciencia y Tecnología para el desarrollo), estructuració, finançament i convocatòria anual d’accions científic-tecnològiques a càrrec de la Sra. Sandra Mazoteras Moreno, Responsable de l’Àrea de Convocatòria, Avaluació i Seguiment del Programa CYTED.

A l’acte hi assistirà el Vicerector de Recerca i Innovació de la UPC, Xavier Gil Mur.

Inscripcions:

Programa CYTED 2010

Xatonada 2010

El dia 10 de febrer a les 20.30 h celebrarem "LA XATONADA". Esteu tots convidats a participar!

El menú (12 €) consta de :
  • Xató
  • Selecció de truites
  • Merenga
  • Vi, cava i aigua
Hi haurà menú infantil pels nens que vinguin amb els seus pares (ja us informarem del preu i àpat)

Cal fer el pagament abans del 5 de febrer al Servei de Promoció i Comunicació (nova ubicació: zona del mig de l'Oficina Oberta)

Ja podeu passar per apuntarvos-hi!

Comparses 2010: més informació

Com ja sabeu, l'Escola surt per les Comparses (diumenge 14 de febrer).
L'hora d'entrada a la Plaça serà  a les 12.40h per Caputxins

Ja us podeu inscriure a Promoció i Comunicació (Oficina Oberta, zona del mig)

• Preu de la inscripció : 35 € per parella. La inscripció inclou l'esmorzar per a la parella i 10 kg de caramels.
  • Preu de l'armilla:  30€. Es tornaran 20€, quan l'armilla es retorni.

Que tremoli la plaça!