núm. 85 - Setmana del 15 de febrer del 2010

Nova col·laboració amb el Diari de Vilanova

Divendres 12 de febrer el Campus va inaugurar una nova secció dins del Diari de Vilanova. La secció es titula Campus UPC i vol donar a conèixer l’activitat que hi desenvolupem, tant la  docència com la recerca.
Cada mes sortirà publicada una pàgina dedicada al Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú.

Us adjuntem el primer articles d’aquesta nova col•laboració: Vot electrònic: de la ficció a la realitat

Vot electrònic: de la ficció a la realitat

Comparses 2010: la foto

Gràcies comparses i comparseres pel vostre esforç i dedicació a l'EPSEVG!

Foto Comparses EPSEVG 2010

La Xatonada 2010 al Canal Blau

Us adjuntem la notícia que va aparèixer en les Notícies del Canal Blau, l'endemà de la nostra Xatonada.

No us la perdeu!

Xatonada 2010 al Canal Blau

Jornada d'Innovació docent UPC: projectes presentats per l'EPSEVG

L'EPSEVG va tenir una destacada representació en la Jornada d'Innovació docent UPC celebrada l'11 de febrer (més informació en l'e-comunicats anterior). Podeu trobar les comunicacions i pòster presentats a

Dos títols més del matemàtic Joan Gómez

El professor de ,'EPSEVG  i doctor en Didàctica de matemàtiques, Joan Gómez, presenta dos nous llibres: Matemàticos, espías i piratas informàticos. Codificación y criptografia i Cuando las rectas se vuelven curvas. La s geometrías no euclídeas,  per seguir divulgant la importància de les matemàtiques a la vida quaotidiana.

Us adjuntem el recull de premsa del Diari de Vilanova del 12 de febrer.

Dos títols més del matemàtic Joan Gómez

Una visió sociològica de la telefonia mòbil

Dins de les activitats que organitza l'Aula d'Extensió Universitària de la gent gran de Vilanova i la Geltrú, pel proper divendres 19 de febrer  ha programat la conferència  Una visió sociològica de la telefonia mòbil.
La xerrada anirà a càrrec del Sr. Eusebi Ramon Vidiella París, enginyer industrial, i  tindrà lloc a la Sala d'actes a les 19h.

Converses d'Estació: l'Educació als Museus Locals

Converses d'Estació és un programa d'activitats que organitzar el Museu del Ferrocaril que es presenta com un  espai d'intercanvi i diàleg, amb l'objectiu d'establir punt de trobada de taules rodones dirigides a un públic generalista, entesos, estudiosos i/o professionals.

El proper 3 de març es celebra una jormada que tractarà sobre l'Educació als Museus.
L'acte tindrà lloc al Museu del Ferrocarril, a les 9h. La inscripció és gratuïta.

Per a mes informació www.museudelferrocarril.org

Programa Educació als Museus