núm. 88 - Setmana del 8 de març del 2010

El Campus al Saló de l'Ensenyament

Del 17 al 21 de març tindrà lloc el Saló de l'Ensenyament a Fira Barcelona, recinte Monjuïc. El Saló de l'Ensenyament és l'espai per excel·lència de la formació i el treball.

La UPC disposarà d'un estand de 120m2 des d'on s'informarà i atendrà les consultes de futurs estudiants. L'EPSEVG estarà representada per estudiants i Promoció del Campus. Seria interessant podar comptar també amb professorat de l'Escola per donar suport a la informació que es facilita sobre les titulacions i respondre amb detall les consultes de futurs estudiants.

L'horari del Saló és de dimecres a dissabte de 10h a 19h, i diumenge de 10 a 14h.

Si esteu interessats en assistir-hi només cal envieu un correu-e a promocio.epsevg@upc.edu indicant la vostra disponibilitat. El 10 de març es sol·licitaran les invitacions corresponents per accedir al recinte (Cal dir que es faciliten un nombre limitat d'invitacions per Escola).

Jornada i activitats al voltant del 8 de Març a la UPC

En motiu del Dia Internacional de la Dona Treballadora, el 8 de Març la UPC inicia una sèrie de conferències sobre trajectòries professionals i estratègies en promocionar els estudis. En les activitats que s'organitzen, les dones (estudiantes i professionals d'empreses) hi participen activament.

Per a més informació consulteu el programa.

Programa i activitats a la UPC

Que és el plagi i com s'evita

La Biblioteca de l'EPSEVG ha enregistrat una nova píndola informativa sobre el bon ús de la  informació: El plagi, què és i com s'evita, per tal que us pugueu posar al dia sobre aquesta matèria en menys de 5 minuts.

Heu d'adreçar-vos al web i veure el següent vídeo:

XVIII Convocatòria d’Ajuts del CCD

El Centre de Cooperació per al Desenvolupament. CCD de la Universitat Politècnica de Cataluna (UPC) posa en marxa un any més la XVIII Convocatòria d'Ajuts del CCD.

S'ha obert la XVIII Convocatòria d’Ajuts del CCD que va adreçada a diverses accions, com per exemple els ajuts per a projectes de cooperació amb ONGD i altres entitats; amb universitats del Sud i per activitats de sensibilització i d’educació.

Per a més informació adreçar-se al correu electrònic info.ccd@upc.edu o bé al web www.upc.edu/ccd

Campanya de donació de sang

Els centres hospitalaris de Catalunya realitzen cada dia un gran nombre d’atencions en les que la transfusió de sang és part imprescindible de l’assistència del malalt. La donació de sang és un acte voluntari i altruista, però imprescindible per poder accedir a una medecina d’alt nivell.

Dimecres, 10 de març de 10h a 14h i de 16h a 20h, al vestíbul de l'Escola, el Centre de Transfusió i Banc de Teixits organitza una campanya de donació de sang.

* Si tens entre 18 i 65 anys
* Si peses més de 50 Kg
* Si fa més de dos mesos que no en dones

*** Vine i dóna'n una mica.

Suspensió de classes el 10 de març d'11h a 12h i de 16h a 17h

Com ja us va informar la Secretària Acadèmica de l'Escola, us recordem que el proper 10 de març es faran les votacions a Rector de la UPC i d'acord amb l'article 25 de la normativa d'eleccions a rector o rectora, le classes es suspendran d'11.00h. a 12.00h. i de 16.00h. a 17.00h. per garantir el dret de vot.

Conferència sobre Els eixamples de Barcelona i Vilanova: del pla Cerdà al pla Gumà

L'arquitecte vilanoví Pere Marsé Ferrer pronunciarà una conferència sobre Els eixamples de Barcelona i Vilanova: del pla Cerdà al pla Gumà, organitzada per l'Aula d'Extensió Universitària de la gent gran i tindrà lloc a la Sala d'actes, a les 19 h del divendres dia 12 de Març.