núm. 89 - Setmana de15 de març del 2010

El Campus al Saló d'Ensenyament

Del 17 al 21 de març tindrà lloc el Saló de l'Ensenyament a Fira Barcelona, recinte Monjuïc. El Saló de l'Ensenyament és l'espai per excel·lència de la formació i el treball.

La UPC disposarà d'un estand de 120m2 des d'on s'informarà i atendrà les consultes de futurs estudiants. L'EPSEVG estarà representada per estudiants i Promoció del Campus. Agraïm la col·laboració del professorat i estudiantat de l'Escola per la seva participació i esperem arribar al màxim públic possible i respondre amb detall les consultes de futurs estudiants.

L'horari del Saló és de dimecres a dissabte de 10h a 19h, i diumenge de 10 a 14h.

Per més informació us podeu adreçar al correu promocio.epsevg@upc.edu o al tel 938967248/43

El campus celebra les Proves Cangur 2010

El proper 18 de març, el Campus acollirà prop dels 450 estudiants que participen en les  Proves Cangur 2010. Cada any, la Societat Catalana de Matemàtiques organitza les Proves Cangur amb la finalitat d’estimular i motivar l'aprenentatge de les matemàtiques entre els estudiants de secundària d’arreu d’Europa. Consisteix en una prova de 30 reptes matemàtics, de dificultat creixent i de resposta tancada, amb cinc opcions per a cada problema.

Els enunciats els prepara, en una reunió internacional que enguany s’ha celebrat a Minsk (Bielorússia) l'associació Le Kangourou sans Frontières.
Les proves es realitzaran a la Sala d’Actes, Sala de Juntes i Aula A-21, on els alumnes es distribuiran en funció del nivell de la prova (4 nivells diferents).

Nivell 1: alumnes de 3r d'ESO.
Nivell 2: alumnes de 4t d'ESO.
Nivell 3: alumnes de 1r de Batxillerat o cicles formatius de grau mitjà.
Nivell 4: alumnes de 2n de Batxillerat o cicles formatius de grau superior.

Tot el conjunt de participants i els participants d'arreu d'Europa i d'altres països del món es plantegen els mateixos problemes i tenen un temps d'una hora i un quart per intentar resoldre'ls.

Per més informació:

Conferència Recerca Jove

La conferència "Recerca Jove" a  càrrec del reconegut investigador Michel André, director del Laboratori d'Aplicacions Bioacústiques, tanca el cicle transversal de les Conferències 4x2. Tindrà lloc dimarts 16 a les 15h a la Sala d'Actes.

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/campusdigital/4x2.asp

S'inicia el cicle de conferències tècniques del 4x2

Amb la conferència  "Estalvi energètic en instal·lacions frigorífiques i en el tractament d'aire en sales de manipulació" s'inicia el cicle tècnic de les Conferències 4x2. La ponència serà a càrrec de N'Elias Martínez Nogueroles, Enginyer Tècnic Industrial en Electricitat.

Més informació a: http://www.epsevg.upc.edu/campusdigital/4x2.asp

Conferència "l'Impacte d'Amèrica al Garraf"

El dia 19 de març, a les 19'00 hores tindrà lloc  a la Sala d'actes la conferència "L'IMPACTE D'AMÈRICA AL GARRAF", que ens oferirà el Sr. David Jou i Andreu, investigador.

Organitza l'activitat: l'Aula d'Extensió Universitària de la gent gran de Vilanova i la Geltrú.

També l'Aula recorda a tots els interessats/des en presentar-se al Concurs de relats breus, que el termini per presentar les obres, finalitza el dia 31 d'aquest mes de març.