núm. 92 - Setmana del 5 d'abril del 2010

2n Concurs de la samarreta EPSEVG

Ja es pot votar la samarreta UPC Campus Vilanova.

La  comunitat universitària de l'EPSEVG pot votar, d'entre les tres samarretes finalistes,  fins el 8 d'abril a http://www2.epsevg.upc.edu/campusdigital/votacio.asp

En la inauguració de la Setmana Cultural, que se celebrarà 19 d'abril a les 13h al vestíbul, es desvetllarà la samarreta guanyadora i es  lliurarà el premi a l'autor o autora de del 2n concurs Samarreta Campus UPC Vilanova.

Com t'agradaria que fos el nostre bar?

A la web de l'Escola http://www.epsevg.upc.edu/   a l'apartat "CURS ACTUAL" s'ha obert una bústia
anomenada "sugerencias" (en vermell a la part esquerra de la pàgina) perquè doneu la vostra opinió sobre com us agradaria que fos el nostre bar.  Aquesta bústia romandrà oberta fins a final d'abril.

Us animem a fer els vostres suggeriments!

Jornada STEP Vilanova

El Programa d’Excel•lència en Tecnologies Sostenibles STEP convida a tots els coordinadors de titulació, caps de secció  i tot el professat  interessat  a la reunió del proper 13 d’abril a les 15.00 h a l’Aula Màster per comentar el programa i dissenyar  les accions i sensibilització i formació que han d’assegurar la introducció de la competència de sostenibilitat i compromís social als nostres graus.

Amb l'objectiu d'assegurar  l’adquisició  d’aquesta competència  pels futurs  graduats  el programa STEP-vilanova és un pas més per garantir  la verificació  dels graus  per part de l’ANECA.

El programa STEP-Vilanova pretén  crear un grup d’interès  en sostenibilitat amb  professorat  que ja incorpora  aspectes  ambientals i/o socials  a les seves assignatures, així com  professorat  amb ganes d’aprendre  i millorar la seva docència.

Per més informació

Jornada STEP Vilanova

"Treballem el càlcul mental a través del joc"

Més de 275 alumnes dels centres CEIP Canigó, CEIP St. Jordi, Escola Divina Providència, Escola La Pau, Sta. Teresa i l’IES Lluch i Rafecas participaran del taller “Treballem el càlcul mental a través del joc” que organitza el Campus 8 i 9 d’abril.

L'activitat té per objectiu el joc d’aualé com a eina didàctica per desenvolupar el càlcul mental. Albert Violant, llicenciat en matemàtiques, professor de secundària i director tècnic d’una coneguda col•lecció de jocs d’enginy, condueix les diferents sessions fent ús del joc i la màgia  per desenvolupar el càlcul mental.
La sessió de divendres 9 d’abril a la tarda (15.30 a 16.30h) estarà destinada en exclusiva al professorat per tal de què puguin aprendre i desenvolupar aquests jocs i màgia matemàtica a les seves aules.

El taller s’inclou dins del Pla d’Activitats Extraescolars que du a terme l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.

Recordatori reunió 8 d'abril coberta "Sostenible" de l'Escola

Us recordem que aquest dijous 8 d’abril de 12h a 14h a l’Aula Màster tindrà lloc la reunió sobre el projecte de la instal•lació de diferents sistemes de producció d’energia renovable a la coberta de l'Escola.

Per a més detall podeu consultar l'e-Comunicats EPSEVG- núm 90 que trobareu a http://www2.epsevg.upc.edu/informacions/

Jornada de portes obertes del 10 d'abril

Disssabte 10 d'abril se celebra la primera jornada de portes obertes del curs 2009/2010.

El programa és:

11h:  Benvinguda a l’EPSEVG
          Presentació dels estudis i les sortides professionals, a càrrec del Cap d'estudis, Rafael Morillas, a la Sala d'Actes.

12.00h: Visita guiada pels laboratoris de l'escola.

La Jornada finalitzarà amb la visita a la Biblioteca i el comiat als assistents.

Altres dates de Portes Obertes són:

• 19 d'abril
  • 20 de maig