núm. 93 - Setmana del 12 d'abril del 2010

Setmana Cultural 2010

Arriba la Setmana Cultural de l'EPSEVG : Del 19 al 23 d'abril.

El dilluns 19 d'abril a les 13.00 hores al vestíbul de l'EPSEVG, tindrà lloc la inauguració de la Setmana cultural i es desvetllarà la samarreta guanyadora del 2n Concurs de la Samarreta Campus UPC Vilanova i es lliurarà el premi a l'autor/a.

Ja us podeu inscriure a totes les activitats programades:Taller de rissoteràpia,Tast de Malvesia de Sitges,Tast de formatges,Lan Party i torneig de'AGE of Empires,Torneig de Tennis Taula,Classes de IOGA- DANSA DEL VENTRE -Classe de SALSA  i de  BODY ATTACK,Taller d'escalada,Taller de calculadores...

I dijous, 22 d'abril,la Festa de l'Esport a la platja de Ribes Roges. Paella Popular a les 14.30 h. Tiquet 5€ , ja a la venda a l'oficina Univers.

Inscripcions i més Informació a www.univers.upc.edu/campus/vilanova

Us adjuntem el programa.

Programa Setmana cultural 2010

4a Edició Face2face: 5 i 6 de maig

5 i 6 de maig se celebrarà la quarta edició del Face2Face. El vestíbul de l'EPSEVG, un any més,  esdevindrà l'espai de diàleg entre estudiant i empreses.

La novetat d'aquesta edició és la possibilitat que tenen els estudiants d'enregistrar el Currículum. Gràcies a la Factoria de la Biblioteca de l'EPSEVG, els estudiants poden fer Videocurrículum.

Es manté l'estructura que en le spassades edicions, a l'abril, l'OOIL (Oficina d'Orientació i Inserció Laboral, impartirá uns tallers als estudiants sobre cóm preparar un CV i l'entrevista de treball. D'altra banda, les empreses hauran expressat quins requeriments professionals demanen. En base a aquests i als CV rebuts, 5 i 6 de maig s'organitzaran les trobades personalitzades entre ambdós agents. En paral·lel, es posarà a disposició de les empreses l'espai per a realitzar una xerrada sobre tot allò que envolta el seu entorn professional.

Calendari d'activitats:
  • 13 d'abril: Taller Màrqueting personal a través del Videocurrículum.
  • Del 15 al 23 d'abril: Gravacions del videocurrículum.
  • 29 d'abril: Taller Prepara't per l'entrevista de treball.
  • 5 i 6 maig: Entrevistes Face2Face
  • 5 i 6 maig: Xerrades d'empreses Face2Face
L'estudiantat podrà reconèixer 2 crèdits de lliure elecció per participar-hi.

Més informació a http://face2face.epsevg.upc.edu/

2n Simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat

15 i 16 d'abril tindrà lloc el 2n Simposi de treballs de recerca de batxillerat del Garraf.

L'alumnat de 2n de batxillerat, seleccionat per cada Centre participant, exposarà els seus treballs de recerca als alumnes de 1r. Cada dia, a les 9h a la sala d'Actes de  Neàpolis es donarà la benvinguda als estudiants de 1r i 2n de batxillerats.  Les exposicions des treballs de recerca es faran a diferents aules de l'Aulari fins les 14h.

Els treballs de recerca presentats pertanyen a les modalitats d'Humanitats, Ciències Socials, Ciències de la Naturalesa, Tecnològia i Arts Plastiques.

Mes informació a http://www.trecgarraf.info/

Jornada de portes obertes 19 d'abril

Dilluns 19 d'abril  a les 11h el Campus acollirà la  segona Jornada de portes obertes d'aquest curs.

Altres dates de portes obertes són: 20 de maig i 7 de juny.

Cicle 4x2 Conferència "Qualitat, medi ambient i responsabilitat social a l’empresa"

Dijous 15 d'abril conclou la 2a edició de cicle de conferències 4x2 amb la conferència "Qualitat, medi ambient i responsabilitat social a l’empresa" a càrrec del Sr.Manuel Lluis Casals, Responsable de Prevenció y Medi Ambient de les plantes de Prysmian Cables y Sistemas, S. L.

La temàtica principal d'aquesta conferència és el compromís entre obligat i voluntari que han de seguir les empreses, a través de les persones que en formen part, per intentar assolir un benestar social i millorar l’entorn on vivim.

Lloc: Sala d'actes de l'EPSEVG
Hora: de 12 a14 h

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/

Conferència "La cultura de la pau"

16 d'abril a les 19h  tindrà lloc a la Sala d'actes la conferència "La Cultura de la Pau", que ens oferirà el Vicepresident de la Fundació per la Pau, Antoni Soler Ricart.

Organitza l'activitat: l'Aula d'Extensió Universitària de la gent gran de Vilanova i la Geltrú.