núm. 95 - Setmana del 26 d'abril del 2010

Nova Unitat d'assessorament i suport laboral a la Recerca

Al Campus UPC de Vilanova i la Geltrú, dijous 29 d'abril es presentarà la nova Unitat d'assessorament i suport laboral a la Recerca. L'acte tindrà lloc a les 12.00hores a la Sala d'actes de l'EPSEVG.

Entre els objectius d’aquesta unitat, destaquen:

• Oferir un únic punt de contacte als responsables i gestors de contractació de personal vinculat a la recerca, unificant els actuals serveis distribuïts  (CTT – Servei de Personal - OTRDI).
  • Millorar i agilitzar el procés de contractació de personal.
  • Proporcionar l'assessorament laboral d’aquestes figures al PDI per a la recerca.
Aquesta unitat tindrà com a competència principal la gestió de tot el personal vinculat a la recerca: investigadors post-doctorals, investigadors en formació, becaris i  personal de suport (no s’inclou la gestió dels becaris Univers). Per una altra banda, també serà la unitat encarregada de gestionar els pagaments dels encàrrecs de col·laboració.

Per tal d’aconseguir el nostre propòsit de proximitat i eficàcia en el servei, la unitat tindrà una oficina central ubicada en la seu del CTT a l’edifici Vèrtex (Planta S1), així com personal expert en les diferents delegacions territorials del CTT. També es comptarà amb el suport dels diferents Centres Gestors, que actualment donen suport a la recerca (departaments, UTG, instituts..), per a tasques d’assessorament

Manual de creació de la Unitat d'assessorament i suport laboral a la Recerca

Jornades i-Math de Modelització Matemàtica

La Universitat Politècnica de València acollirà, el dijous 3 i el divendres 4 de juny, les segones jornades I-MATH de Modelització Matemàtica. L’esdeveniment serà una continuació de la primera edició d’aquest certamen, celebrada a l’any 2005 al Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú.

L’objectiu d’aquesta ocasió passa per trobar una estratègia comuna que permeti adaptar l’ensenyament de la Modelització Matemàtica als nous plans d’estudi universitaris, sorgits arran de la implantació de l’Espai Europeu de l’Educació Superior.

Campus Universitari de la Mediterrània 2010

Un any més tornen les activitats del Campus Universitari de la Mediterrània amb moltes novetats. Amb un total 58 activitats en els àmbits de Societat, Cultura i Turisme, Medi ambient, Ciència i Tècnica, Educació, Societat de la Informació i Economia i Empresa.

Pots consultar la programació 2010 al web
www.campusmed.net

Campus Universitari de la Mediterrània 2010

Nova subscripció a la revista IBM Journal of Research and Development

Les Biblioteques de la UPC han subscrit la versió electrònica de la revista IBM Journal of Research and Development.

Amb aquest nou servei es podran consultar a ieeexplore.ieee.org/xpl/tocresult.jsp els peer-reviewed sobre els avanços científics en els camps de la matemàtica i enginyeria des de l'any 1957 fins l'actualitat.

Més informació a:
bibliotecnica.upc.edu/content/nova-subscripcio-la-revista-ibm-journal-research-and-development

La Biblioteca ja està a Twitter!

El Campus  UPC de Vilanova i la Geltrú, segueix apostant per les noves teconologies i xarxes socials més conegudes.

Si voleu estar al dia del que es publica a UPCommons i Bibliotècnica, ja se'ls pot seguir a Twitter.

Més informació a twitter.com/BibUPCVILANOVA

Mozart i Fourier a la platja

Us recordem que demà 27 d’abril, a les 16:00h, al Teatre Principal de Vilanova i la Geltrú es representarà l'obra "Mozart i Fourier a la platja. Les matemàtiques al pentagrama" és una lliçó teatralitzada de la relació que hi ha entre la música i les matemàtiques. A l’obra hi apareixen una professora, uns músics i dos personatges històrics: el matemàtic J.B.J. Fourier i el músic W.A. Mozart.

L’obra està realitzada pel mateix professorat del Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú. La direcció va a càrrec de Joana d'Arc Prat, que ha elaborat el guió juntament amb Jordi Guàrdia (del departament de Matemàtica Aplicada 4), Sergi Sánchez (del departament d’Arquitectura de Computadors), Àngels Hernández (del departament de Llenguatge i Sistemes Informàtics) i Miquel Bernadó (del departament d’Enginyeria Química). Els músics que col•laboren amb la funció són de l’escola vilanovina de música Mestre Montserrat.

L’activitat, totalment gratuïta, està oberta a tothom que hi vulgui assistir.

Us hi esperem!

Conferència "Dels vehicles amb gasolina/diesel als elèctrics"

Divendres 30 d'abril a les 19h  tindrà lloc a la Sala d'actes de l'EPSEVG la conferència "Dels vehicles amb gasolina/diesel als elèctrics", que ens oferirà Joan Llaverias Sanmartí, Doctor Enginyer Industrial.

Organitza l'activitat: l'Aula d'Extensió Universitària de la gent gran de Vilanova i la Geltrú.