núm. 96 - Setmana del 3 de maig del 2010

Nous Graus al Campus UPC Vilanova

El Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú oferirà, a partir del curs que ve, dos nous estudis de grau: Enginyeria Informàtica i Enginyeria en Sistemes Electrònics. En el cas de l’Enginyeria en Sistemes Electrònics, a més, l’EPSEVG serà un dels dos únics centres de la UPC (junt amb el del Campus Nord de Barcelona) que ofertaran aquests estudis a tot Catalunya.

Les dues noves propostes educatives s’afegiran al camí iniciat pel grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte, que el Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú va posar en marxa a principis del curs actual i de manera exclusiva al país. Precisament, la bona acollida que ha tingut entre l'alumnat (65 matriculats, tot i les 50 places inicialment previstes) podria fer que, de cara al curs vinent, aquest grau de disseny passés a impartir-se en dos grups separats.

Nous Graus

Formació online de Refworks

Inscriviu-vos ara als cursos de formació online oferts per Refworks. Seleccioneu l'opció "Live and Recorded Webinars in Other Languages": RefWorks - en español, des d'on podreu consultar els cursos programats pel mes de maig (upcoming events), i la gravació d'anteriors webinars (event recordings).

Més informació a https://www.refworks.com/content/webinars/default.asp

Carta de serveis de les Biblioteques UPC

El servei de Biblioteques ha actualitzat la seva carta de serveis, que renova el compromís de les Biblioteques amb la qualitat dels serveis bibliotecaris de la UPC.

Més informació a  http://bibliotecnica.upc.edu/carta-de-serveis

Ajuts per la digitalització de tesis

El Consorci de Biblioteques Universitàries de Catalunya (CBUC) obre una convocatòria d'ajuts per al 2010 per facilitar la digitalització de tesis a incorporar en el dipòsit TDX.

En cas de voler sol·licitar aquest ajut contacteu amb el personal de la Biblioteca abans del 21 de maig.

Recordeu que l'horari actual és de 9 a 21 hores.

Face 2 Face 2010

Una quinzena d’empreses i gremis de professionals ja han confirmat la seva presència a la quarta edició del Face2Face, que se celebrarà els propers 5 i 6 de maig al Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú.

La intenció del Face2Face és crear un punt de trobada entre empreses i universitaris, facilitant el coneixement mutu i futures contractacions laborals.

De moment, les empreses i els gremis que han confirmat la seva presència són: Prysmian, Protesa, Tecnocom, Idiada, Indra, Everis, Bosch, Bureau Veritas, Kuka, Mier, el Gremi d’Instal·ladors Autoritzats del Garraf, el Gremi de Constructors del Garraf i l’Associació d’Empresaris del Garraf.

Recull de premsa El Punt 01-05-2010

Presentació del llibre "La Rositeta" de Carme Capdet

Divendres 7 de maig a les 19h a la sala d'actes de l'EPSEVG tindrà lloc l'actuació/xerrada/col·loqui de l'actriu vilanovina Carme Capdet Montesinos on parlarà del seu llibre recenment publicat "la Rositeta".

L'activitat s'emmarca dins dels actes organitzats per l'Aula d'extensió Universitària de la Gent Gran del Garraf.