núm. e-Comunicats EPSEVG - Especial núm.100

Els primers 100 e-Comunicats

El butlletí intern de l'Escola, l'e-Comunicats, ja ha arribat a l'edició número 100. Ho ha fet consolidant-se setmana rere setmana i gràcies a la col·laboració dels diversos serveis i departaments que integren el Campus.

L'e-Comunicats ha estat el primer dels nous sistemes d'informació de l'Escola, però no pas l'únic. I és que la celebració del seu centenari arriba en un moment en què el Campus vol potenciar altres vies de comunicació interna i externa, com ara la pàgina web, les pantalles del vestíbul, el Campus Digital, els blocs temàtics o el grup de l'Escola al Facebook.

Totes aquestes eines han de posar el Campus a l'abast de la societat i facilitar que la societat trobi el Campus en qualsevol dels canals de comunicació existents. Entre tots hem de fer-ho possible.

Història i curiositats de l'e-Comunicats

L’11 de febrer de 2008 es posava en marxa un nou sistema d’informacions amb la publicació i enviament del  primer butlletí electrònic  EPSEVG. Es tractava i es tracta d’establir un sistema d’informacions per a PAS i PDI que s’envia per correu-electrònic setmanalment alhora que l’històric de les informacions és consultable via web. El sistema  facilita la participació en la creació de continguts de tota la comunitat,  informant així dels actes, esdeveniments, congressos,   etc  que se celebren a  l’EPSEVG o bé ens el que l’EPSEVG hi participa.

Durant aquestes 100 edicions, s’han escrit un total de 800 articles.

• 279 Notícies especials
  • 250 Altres noticies
  • 143 Especial agenda
  • 100 articles a l’Agenda
  •   28 imatges

Els tres e-comunicats més visitats han estat:

Aquests 100 números es poden visitar a http://www2.epsevg.upc.edu/informacions/

Comptem de nou amb tots vosaltres per a fer els propers 100 e-comunicats.  Només cal que envieu les vostres activitats, noticies, ...  més rellevants i  interessants per a la comunitat a comunicacio.epsevg@upc.edu.

Moltes gràcies a tothom.