núm. 104 - Setmana del 28 de juny del 2010

Ressò en els mitjans de l'acte de graduació

Canal Blau va recollir l'acte de graduació, celebrat el passat 18 de juny al teatre Principal de Vilanova. El podeu veure a www.tdtgarraf.com/video/26492.

Adjuntem també la notícia publicada en el Diari de Vilanova el 25 de juny.

Acte de graduació al Diari de Vilanova

Recordatori presentació Unitat de Suport a la Recerca

Us recordem que demà 29 de juny, tindrà lloc la presentació de la Unitat de Suport a la Recerca (USR). Serà  a les  13h a la Sala Polivalent de l'edifici Neàpolis.

La presentació té per objectiu donar a conèixer el funcionament i els serveis que la USR dóna als membres del Campus, principalment al PDI.

En acabar l'acte s'oferirà als assistents un petit refrigeri.

Donació d'ordinadors

El Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú, lliurarà 16 ordinadors a quatre escoles del territori, l'acte d'entrega tindrà lloc dimarts 29 de juny, a les 10.30 hores a l'espai de sotsdirecció de l'EPSEVG .

Els beneficiaris seran l’Escola Pia de Vilanova, el CEIP Pompeu Fabra de Vilanova, el CEIP Les Vinyes de Cubelles i el CEIP Els Pins de Moja. Cada centre s’emportarà quatre ordinadors Pentium 4, acompanyats de monitors CRT de 17 polsades. Tots els aparells tenen més de cinc anys de vida i, fins ara, havien estat utilitzats per diferents departaments i serveis de l’Escola.

Ja fa cinc anys que el Campus efectua una donació d’aquestes característiques als centres de secundària de les comarques properes. Els objectius són ajudar a estalviar costos a aquestes escoles, reutilitzar el material informàtic i introduir els joves en el món de l’enginyeria informàtica, ja que els ordinadors són revisats per alumnes en pràctiques de Batxillerat o cicles formatius.

Nous ajuts per l'edició de llibres digitals de suport a la docència

A partir del dia 1 de juliol s'obre la convocatòria d'ajuts per a l'edició de llibres digitals de suport a la docència. L'objectiu d'aquesta convocatòria és editar, publicar i distribuir nous títols de llibres digitals de suport a la docència que s'imparteix a la UPC. Especialment, dins de les noves col·leccions de grau i postgrau creades en el marc del pla Publica Digital.

Per més informació: bibliotecnica.upc.edu/VILANOVA/inici

El Campus acull un acte d'EDUCAT 1x1

El Campus UPC de Vilanova i la Geltrú acull avui, 28 de juny, una sessió del programa EDUCAT 1x1.

El Projecte eduCAT1x1 és la concreció a Catalunya del projecte "Escola 2.0". Les característiques principals d'aquest projecte són:
  • Proporcionar a l'alumnat ordinadors ultraportàtils com a eines personals de treball.
  • Dotar totes les aules de les escoles que hi participen amb pissarres digitals i xarxa local sense fil Wi-Fi.
  • Substituir progressivament els llibres de text en paper per llibres de text electrònics per a l'alumnat.
El Projecte eduCAT1x1, a més de noves dotacions a les aules (pissarres digitals interactives, més connectivitat wi-fi) i la disponibilitat d'un ordinador portàtil per cada alumne, comprèn el desplegament exploratori dels llibres de text en format digital. Aquesta actuació vol ser una aportació més destinada a l'adquisició i el desenvolupament de les competències necessàries en la societat del coneixement.

5 de juliol data limit per apuntar-se al dinar d'Estiu

Us recordem que la data limit per apuntar-se al dinar d'estiu és dilluns 5 de juliol al Negociat Econòmic (Oficina Oberta). L'àpat està obert a tot el PAS i el PDI del Campus.

Dia: dimecres 7 de juliol
Preu: 8 euros
El menú:
- Amanida amb formatge caramelitzat amb salsa de mel.
- Fideuà de Vilanova.
- Gelats variats.
- Vi, aigua i cafè.

La cuina anirà a càrrec de Josep Anton Sánchez, professor del departament d'Electricitat.