núm. 106 - Setmana del 12 de juliol del 2010

Presentacio de la Unitat de Suport a la Recerca

El Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú ha posat en funcionament la Unitat de Suport a la Recerca (USR). L'acte de presentació celebrat el passat 29 de juny va comptar amb la presència d'Enric Trullols, director de l'Escola; José Miguel Quiñones, cap de serveis de la Unitat Transversal de Gestió de Vilanova; Pere Andrada, sotsdirector de Recerca de l'Escola; i Valentí Guasch, director del Centre de Transferència de Tecnologia i vicegerent de Recerca de la UPC.

El nou servei vol consolidar la gestió de la recerca al Campus des d'una visió de conjunt integradora i global, enfocada a potenciar el que ha de ser un projecte comú i compartit. A més, també pretén millorar la gestió d’R+D+I i augmentar la seva capacitat de projecció en el seu entorn més proper.

La intenció és que aquestes funcions es desenvolupin amb eficiència i eficàcia per tal de facilitar que les relacions amb els seus grups d’interès siguin les més fluïdes i satisfactòries possibles. En definitiva, fer que la Unitat de Suport a la Recerca sigui, a dins i a fora de la UPC, un referent en la gestió de la recerca i de la transferència de tecnologia.

Tríptic de la Unitat de Suport a la Recerca (USR)

Últimes novetats arribades a la Biblioteca

Es presenten les darreres novetats bibliogràfiques adquirides des de la Bibloteca de l'EPSEVG.
Consulteu-ne la disponibilitat

Més informació a http://bibliotecnica.upc.edu/VILANOVA/adquisicions

Ressò del Campus en els mitjans de comunicació

Us adjuntem el recull de premsa del passat divendres 9 de juliol publicat al Diari de Vilanova. Es tracta:
  • "Un grup pioner en la investigació de materials" dins la secció Campus UPC i
  • "Energia solar Tèrmica, al Campus Universitari de la Mediterrània" en l'espai dedicat a Un mar de coneixements.

Campus UPC Vilanova al Diari de Vilanova de 9 de juliol

Canvi de número en l'adreça de l'EPSEVG

Us recordem que s'ha modificat l'adreça postal de l'Escola. En concret, la variació recau en l'enumeració. Les dades postals correctes són
Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú
Av. Victor Balaguer, 1
08800 Vilanova i la Geltrú

Informeu de les vostres activitats

Si voleu informar d'aquelles activitats organitzades pel vostre departament o servei que puguin ser de l'interès de la comunitat educativa del Campus, només cal que envieu un correu electrònic a comunicacio.epsevg@upc.edu. Si no, també podeu trucar al telèfon 93 896 72 48 o venir directament Promoció i Comunicació, a l'Oficina Oberta (espai central).

Els secrets del dinar d'estiu 2010

Josep Anton Sánchez, del departament d'Enginyeria Elèctrica, vol compartir la recepta del dinar d'estiu amb tot el PDI/PAS del Campus. El cuiner va obsequiar la seixantena de persones que van assistir a l'àpat que es va celebrar dimecres 7 de juliol amb una amanida de formatge de cabra caramelitzat en salsa de mel, una fideuà a l'estil de Vilanova i una begonya (gelat de vainilla amb licor de canyella) com a postres.

Receptes del dinar d'estiu 2010

Presentació de la nova aplicació telemàtica per a la signatura de convenis i projectes europeus (flux)

La sessió informativa  de presentació de la nova aplicació telemàtica per a la sol·licitud, tramitació, seguiment i signatura de convenis i projectes europeus del CTT (flux). es realitzarà el proper dimarts 13 de juliol a les 12h a sala polivalent de l'edifici Neàpolis.

Com ja es va informar aquesta eina informàtica substituirà l'imprès habitual per a la signatura de convenis i projectes. L’eina millora el procés, augmenta la seguretat i el control de la informació i disminueix el temps de tramitació. Permet iniciar, fer el seguiment i finalitzar els tràmits per a la signatura de convenis/projectes des de la pàgina web del CTT, la qual cosa millora el servei al PDI i a les persones de suport a la recerca.

Confirmeu la vostra assistència a Yolanda Collado (yolanda.collado@upc.edu o bé trucant al 67261)

Acte de la Xarxa per a la Sostenibilitat a Vilanova

El centre cívic del Molí de Mar, a Vilanova, acollirà la jornada de reflexió de la Xarxa de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat. Serà aquest dimecres, a partir de les 9'45h i fins les 15h, amb la presència de diversos entesos en la matèria. Entre altres, hi assitiran Jordi Segalàs, professor de l'Escola i director de l'esmentada xarxa; Roser Pintó, de la Xarxa de Recerca en Educació Matemàtica i Científica; i Antoni Grau, de la Xarxa MIO-ECSDE. L'acte l'obrirà Enric Trullols, director de l'Escola, amb un breu parlament institucional.