núm. 108 - Setmana del 26 de juliol del 2010

Dades de les avaluacions curriculars del segon quadrimestre

Adjuntem el resum amb les dades corresponents a les avaluacions curriculars i PFC del segon quadrimestre, i les peticions de preinscripció de cara al pròxim curs.

Resum del curs acadèmic 2009/2010

Rècord d'inscrits al Concurs de Projectes de Final de Carrera

El Concurs de Projectes de Final de Carrera del Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú gairebé ha triplicat, en només un any, el nombre de participants. Si a l’edició del 2009 s’hi van apuntar 8 alumnes, a la del 2010 ho han fet 21 estudiants amb 18 projectes de final de carrera (hi ha hagut 3 treballs fets en parella). Aquesta és la novena ocasió en què l’Escola organitza un concurs d’aquestes característiques. Amb els treballs ja presentats, ara és el jurat qui ha de determinar quins seran els tres projectes premiats, que s’emportaran 500, 300 i 200 euros respectivament. Més informació a la pàgina web.

Nova convocatòria de subvencions del Centre Tecnològic

El Centre Tecnològic de Vilanova i la Geltrú disposa de nous ajuts destinats a incentivar la recerca, el desenvolupament i la innovació tecnològica. Podeu trobar-los tots al següent enllaç.

El servei de Manteniment no tanca per vacances

A diferència del que s'anunciava a l'últim e-Comunicats, el servei de Manteniment del Campus sí que estarà en funcionament durant tot el mes d'agost.
Aprofitem l'avinentesa per adjuntar-vos altra vegada el document amb els horaris especials d'aquestes vacances.

Horaris actualitzats del mes d'agost

La comunicació és cosa de tots

De cara als e-Comunicats del proper curs, tingueu present que podeu informar de totes les activitats del vostre departament o servei posant-vos en contacte amb Comunicació. Podeu fer-ho venint físicament a l'espai central de l'Oficina Oberta, enviant un correu electrònic a comunicacio.epsevg@upc.edu o trucant al 93 896 72 48. Penseu que l'e-Comunicats el fem entre tots!

[Aquest procediment també és el mateix per publicar qualsevol informació a la pàgina web]

Bon estiu!

El proper número del butlletí electrònic s'enviarà dilluns 6 de setembre.

Bon estiu a tothom!

La sessió d'acollida, el 2 de setembre

Per tal de donar la benvinguda i facilitar l'adaptació dels nous alumnes, l'Escola ha preparat una sessió d'acollida per al proper dijous 2 de setembre. La jornada començarà a les 10h amb una presentació dels estudis i les instal·lacions de què disposa el Campus per, tot seguit, fer una visita per alguns pels laboratoris, l'Aulari i la Biblioteca.