núm. 110 - Setmana del 13 setembre del 2010

Entra en funcionament el Servei d'Atenció a l'Usuari

Es posa en marxa, des d'avui mateix, el nou Servei d'Atenció a l'Usuari (SAU), amb el qual vol agrupar en una mateixa plataforma totes les incidències que puguin produir-se al Campus. Tots els usuaris (PDI, PAS i estudiants) que tinguin qualsevol problema poden posar-se en contacte amb el SAU trucant al 93 896 77 02 o a través de la pàgina web de l'Escola amb l'enllaç http://gn6.upc.edu/epsevg

Els ordinadors de les aules docents només s'apagaran a última hora

Per tal d'agilitzar el funcionament de les classes, els ordinadors de les aules docents seran engegats pel servei de consergeria a primera hora del matí i de la tarda, i només s'apagaran a última hora deI matí i de la tarda. Per tant, si les classes no són a última hora, els ordinadors s'han de deixar engegats.

Nova oferta de cursos ICE

Ja ha sortit publicada la programació de cursos ICE per al curs 2010-2011. Les inscripcions als següents tallers estan obertes:

FORMACIÓ PER A LA DOCÈNCIA
Planificació d'assignatures a l'EEES (14/09/10)
Tècniques d'aprenentatge cooperatiu (29/09/10)
Com dissenyar activitats per al desenvolupament de competències genèriques (04/10/10)
Tècnica de veu i expressió (07/10/10)

FORMACIÓ EN ATENEA
Iniciació a la gestió d'una assignatura utilitzant ATENEA, a l'ETSAB (14/09/10)

FORMACIÓ PER A LA DIRECCIÓ I COORDINACIÓ
Coordinació del professorat i treball en equip docent (19/10/2010)

FORMACIÓ PER A L'EXTENSIÓ UNIVERSITÀRIA
Igualtat d’oportunitats de gènere i llenguatge neutre, al Campus Terrassa (7/10/010)
Igualtat d’oportunitats de gènere i llenguatge neutre, al Campus del Baix Llobregat (21/10/10)
Igualtat d’oportunitats de gènere i llenguatge neutre, al Campus Nord (28/10/10)

Per consultar la informació o fer-ne la inscripció, es pot  accedir mitjançant l'enllaç http://www.upc.edu/ice/lice-de-la-upc/secretaria-virtual/inscripcions-obertes

Dues convocatòries de subvencions de l'Instituto de la Mujer

La primera és per a la realització de postgraus i finalitza el proper divendres 24 de setembre.

I la segona és per a la realització d'investigacions relacionades amb estudis de dones i gènere, i es tanca el proper dijous 30 de setembre.

Els diners, la felicitat i la ment humana

La psicòloga Marta Díaz, professora del departament d’Organització d’Empreses del Campus, ,va intervenir en directe al programa El matí a 4 bandes, de Ràdio 4, per parlar sobre la relació entre els diners i la felicitat. Díaz, que també és la directora del Laboratori d’Experiència d’Usuari,  va comentar un estudi de la Princeton University, de New Jersey, que afirma que els diners fan la felicitat fins als 58.000 euros anuals.

Podeu trobar la notícia sencera a la pàgina web.

Es presenta el màster ferroviari

Avui, tal com havíem anunciat en el butlletí de la setmana pasada, es celebra l'acte de presentació del màster en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica  a les 19h a la Sala de Juntes de l'Escola.