núm. 111 - Setmana del 20 setembre del 2010

Acord amb el Parc del Garraf i la Piscina

Des de l'Univers s'ha arribat a un acord de col·laboració amb els centres esportius Parc del Garraf i la Piscina perquè els treballadors del Campus puguem gaudir de descomptes per fer servir aquestes instal·lacions. Concretament, es podrà tenir un abonament mensual per 22'60 euros i entrades puntuals per 3'60 euros. Més informació sobre aquesta entesa a  www.univers.upc.edu/descomptes/catalegPARC_DEL_GARRAF_SPORT_AIE_VIL_CENT_POLIV.

Activitats de tardor definides i amb horaris

Ja es poden consultar totes les activitats, amb els seus corresponents horaris, que l'Univers ha preparat per aquesta tardor a l'Escola. Entre altres coses, s'hi podrà fer ioga, pilates, ioguilates, dansa del ventre, taekwondo, sala, i tonificació i recol·locació postural. Podeu ampliar la informació sobre aquestes activitats a www.univers.upc.edu/campus/vilanova.

Quadre activitats tardor 2010

La inauguració oficial del curs acadèmic 2010/2011 ja té data i ponent

L’equip directiu de l’Escola ja ha anunciat que la inauguració oficial del curs 2010-2011 es farà el divendres 8 d’octubre a les 12.30h a la Sala d’Actes. El ponent d’aquesta ocasió serà el director de Recerca de Telefónica, Pablo Rodríguez, que també exerceix com a professor d’informàtica a la Columbia University de New York.
L’elecció de Rodríguez no és casual, ja que vol lligar-se amb la incorporació dels dos nous graus d’àmbit TIC –el d’Informàtica i el de Sistemes Electrònics– que s’imparteixen des d’aquest setembre a l’Escola.
Podeu trobar la notícia sencera a http://www.epsevg.upc.edu/noticies-epsevg/1/1987.

Canvi de dates del calendari DRAC

La data límit per introduir activitats de l'any 2009 i adjuntar arxius al DRAC serà el proper divendres 1 d'octubre. Trobareu més informació a http://drac.upc.edu/info/noticies/modificacio-de-les-dates-del-calendari-par2009.

Més ofertes formatives de l'ICE

Ja està oberta la inscripció als següents atllers organitzats per l'ICE:

Formació per a la docència

- Tècniques d'aprenentatge cooperatiu (29/09/10)
- Com dissenyar activitats per al desenvolupament de competències genèriques (04/10/10)
- Tècnica de veu i expressió (07/10/10)
- Comunicació escrita eficaç: l’informe i l’article científic (18/10/10)

Formació en ATENEA
- Iniciació a la gestió d'una assignatura utilitzant ATENEA (21/9/10)
- Fomentant la interacció a l'aula més enllà d'Atenea (20/10/10)

Formació per a la direcció i coordinació
-  Coordinació del professorat i treball en equip docent (19/10/2010)

Formació per a l'extensió universitària
- Igualtat d’oportunitats de gènere i llenguatge neutre, al Campus Terrassa (7/10/010)
- Igualtat d’oportunitats de gènere i llenguatge neutre, al Campus del Baix Llobregat (21/10/10)
- Igualtat d’oportunitats de gènere i llenguatge neutre, al Campus Nord (28/10/10)

Per consultar la informació o fer-ne la inscripció, enllaceu amb http://www.upc.edu/ice/lice-de-la-upc/secretaria-virtual/inscripcions-obertes, on està disponible tota l'oferta formativa de l'ICE.

Nous títols de la col·lecció Safari Books Online

La Biblioteca del Campus ja té disponibles els nous llibres d'informàtica incorporats a Bibliotècnica a través de la plataforma Safari Books Online. Podeu consultar-los des de http://bibliotecnica.upc.edu/content/nous-titols-de-la-col%C2%B7leccio-safari-books-online.

Nova temporada de l'espai radiofònic del Campus a Onda Cero

S'ha iniciat un any més, les col·laboracions periòdiques amb l'emissora Onda Cero. Durant aquest curs, l'espai radiofònic durarà uns 25 minuts i tindrà una periodicitat mensual. Entre altres coses, s'hi comentarà tota l'actualitat vinculada al Campus, fraccionada en un apartat de notícies, un d'agenda i una entrevista o debat. La primera de la temporada va ser al cap d'estudis Rafa Morillas, que va parlar sobre els reptes i les novetats de l'Escola en aquest inici de curs.

Programa 13-09-10