núm. 112 - Setmana del 27 setembre del 2010

S'actualitza el calendari acadèmic

S'ha corregit una descompensació de "setmanes 2" en els dimarts; s'ha fet coincidir el número de setmana i d'ordre entre el calendari de graus i el de primer cicle; i s'ha allargat un dia més el període d'avaluació del segon quadrimestre perquè el 13 de setembre (segona Pasqua) no s'havia marcat com a festiu. El calendari actualitzat està a http://www.epsevg.upc.edu/curs-actual/curs-actual/calendari-academic.

Canvis en la gerència de la universitat

La nova gerenta és Carme López, que tindrà tres vicegerències sota seu. La primera és la vicegerència de Docència i Recerca (Valentí Guasch), que aglutinarà les anteriors vicegerències de Docència (Isabel Torras), Recerca (Valentí Guasch) i Serveis (Dídac Martínez), ara distribuïdes en àrees.

La segona és la vicegerència de Personal (Joan Carles Burón), que seguirà englobant el servei de Personal (Gonzalo Ruiz) i l'SPD (Pilar Batanero). A més, es crea l'àrea d'Organització (Carla Bragós), que farà d'interlocutora entre l'organització dels centres i les UTG que s'estan implantant.

I la tercera és la vicegerència d'Economia (Teresa Garcia), que es divideix en el servei d'Economia (Margarita Alcover), el servei de Control Intern (Carlos Lafite), el servei de Patrimoni i Contractacions (Pedro Serrano) i el servei d'Infraestructures (Juan Prada).

La vicegerència de Comunicació i Promoció (Joan Brunet) desapareix i, de moment, encara no se sap com es reorganitzaran aquestes tasques.

S'efectua el manteniment d'alarmes

Demà dimarts, de 6h a 8h del matí, l'empresa Prosegur Tecnologia farà treballs de manteniment preventiu a diferents alarmes del Campus. En aquesta ocasió, es tracta de les alarmes dels edificis VG1, VG2, VG3 i de la Biblioteca.

Elisabet Arnó porta el Campus en un congrés sobre globalització i comunicació

La professora del Campus Elisabet Arnó, adscrita a la secció d’Anglès del departament de Projectes d’Enginyeria de la UPC, ha participat en el congrés de l'Associació Europea de Llengües per a Finalitats Específiques (AELFE), de la qual n’és presidenta des de fa un any. La cita ha estat a la Universität Hamburg, del diumenge 19 al dimecres 22 de setembre, i s’ha centrat en l’impacte que està tenint la globalització en la comunicació personal. A banda dels membres de l’AELFE, a la ciutat alemanya també s’hi han desplaçat un centenar de professors de diferents universitats europees, entre les quals hi havia una representació de la UPC. Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/noticies-epsevg/1/2000.

Oportunitat per subscriure's al diari El País

Una delegació del diari El País està instal·lada al vestíbul de l'Escola durant 27 i 28 de setembre per tal de recollir noves subscripcions entre l'estudiantat del Campus. Els subscrits obtindran el diari gratuïtament des del dilluns 18 d'octubre fins al divendres 3 de desembre. Entre les subcripcions es farà una sorteig de 3 beques per a completar els estudis.

L'exposició "Coca, què?" arriba a l'Escola

L’exposició itinerant Coca, què?  farà parada al Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú des del dilluns 27 de setembre fins el dimecres 13 d’octubre. La mostra, que s’instal•larà al vestíbul de l’Escola vol ser una proposta preventiva per evitar el consum de cocaïna entre els joves.
Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/noticies-epsevg/1/2009.

Buscant la convivència entre generacions

La Sala d'Actes de l'Escola serà la seu, el divendres 1 d'octubre, de dos actes relacionats amb la gent gran. El primer, l'entrega de premi del concurs Moments viscuts amb els nostres grans, inclòs dins el taller La Història a les nostres mans. I el segon, que començarà a continuació, una xerrada sobre com tenir cura dels néts i el paper que hi juguen els diferents membres de la família. El col·loqui mostrarà eines i estratègies per perquè les persones de diferents generacios puguin conviure sense problemes.