núm. 114 - Setmana de l'11 octubre del 2010

100% d'ocupació

L'Escola ja ha cobert totes les places d'estudiants que tenia disponibles per aquest curs: hi ha 341 alumnes inscrits, de les 340 places ofertades. Els graus que no han cobert tots els alumnes previstos s'han compensat amb altres graus que han rebut més matriculats del que inicialment es preveia.

Graus d'àmbit Industrial: 200 places ofertades, 200 alumnes inscrits.
Grau en Disseny Industrial i Desenvolupament del Prodructe: 80 places ofertades, 92 alumnes inscrits.
Grau en Informàtica: 30 places ofertades, 34 alumnes inscrits.
Grau en Sistemes Electrònics: 30 places ofertades, 15 alumnes inscrits.

TOTAL: 340 places ofertades, 341 alumnes inscrits.

S'inaugura el museu Ricard Cucurella

El museu Ricard Cucurella, instal·lat al vestíbul de l'Escola des de fa alguns mesos,  s'ha estrenat oficialment coincidint amb la inauguració del curs. Durant la presentació, Cucurella va repassar algunes de les seves anècdotes com a professor de l'Escola i va explicar com ha anat aconseguint tots el material  recollit en aquesta mostra, la majoria del quals són de principis de segle.
Aquest dimecres, en el marc de la col·laboració entre el Campus i Onda Cero, Ricard Cucurella serà entrevistat -junt amb el professor Josep Anton Sánchez- dins l'espai d'actualitat dedicat al Campus.

Inauguració museu Ricard Cucurella

Més cursos formatius de l'ICE

La inscripció està oberta en els següents tallers:

FORMACIÓ PER A LA DOCÈNCIA
Tècniques d'aprenentatge cooperatiu (13/10/10)
La funció docent a l'EEES (13/10/10)
El lideratge docent (27/10/10)
Avaluació de competències: tècniques i mètodes d'avaluació dels aprenentatges (02/11/10)

FORMACIÓ EN ATENEA
Fomentant la interacció a l'aula més enllà d'Atenea (20/10/10)

FORMACIÓ PER A LA DIRECCIÓ I COORDINACIÓ
Coordinació del professorat i treball en equip docent (19/10/10)
Gestió del coneixement: un nou repte per al professorat universitari (29/10/10)
La gestió del conflicte i la negociació en l’àmbit universitari (10/11/10)

FORMACIÓ PER A L'EXTENSIÓ UNIVERSITÀRIA
Igualtat d’oportunitats de gènere i llenguatge neutre, al Campus del Baix Llobregat (21/10/10)
Igualtat d’oportunitats de gènere i llenguatge neutre, al Campus Nord (28/10/10)

RIMA
Planificació d’assignatures i activitats centrades en competències (19/10/10)

Més informació i inscripcions a

Sessions obertes per conèixer les noves activitats de l'Univers

Encara sou a temps de provar les noves classes de ioga, pilates, taekwondo, salsa, dansa del ventre i tonificació que organitza l'Univers. Trobareu més informació a http://www.univers.upc.edu/campus/vilanova i a la notícia http://www.epsevg.upc.edu/noticies-epsevg/1/2012. Si no, també podeu adreçar-vos directament a l'oficina que té Univers al vestíbul de l'Escola.

El grup de recerca CRAAX al Diari de Vilanova

Adjuntem l’article publicat pel Diari de Vilanova, dins de la secció mensual del campus UPC, on mostra els nous projectes del grup de recerca CRAAX.

La UPC treballa per a la prestigiosa companyia CISCO

Joan Gómez, convidat per l'ADEG

El professor de l'Escola Joan Gómez ha estat el darrer convidat de les xerrades "Veïns de l'ADEG", amb què l'associació d'empresaris vol compartir coneixements i experiències amb gent del territori en un ambient allunyat de la formalitat. D'altra banda, el professor Gómez properament  treurà al mercat el llibre Quan les rectes es tornen curves.