núm. 150 - 5Setmana del 4 juliol del 2011

El segon acte de graduació de l'Escola, a punt

El Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú celebra, aquest divendres, dia 8 de juliol, l'acte de graduació de la promoció 2009/2010.  La cerimònia que començarà a les 19'30h, es farà al nou Auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú. La ponència de l'acte és a càrrec de Carlos de Palacio, president de Talgo, que parlarà sobre el paper que juga la seva companyia en les relacions entre empreses i universitats. L’acte de graduació finalitzarà amb una copa de cava al mateix vestíbul de l’auditori. Us adjuntem el programa de l'acte.

Els interessats en assistir-hi només cal que contacteu amb  promocio.epsevg@upc.edu o bé truqueu al
93 896 72 43.

Programa acte graduació 2011

El CUIEET torna a l'Escola vuit anys després

El Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú és el coorganitzador i una de les seus del 19è Congrés Universitari d’Innovació Educativa en els Ensenyaments Tècnics (CUIEET), que té lloc a Barcelona del dimecres 6 al divendres 8 de juliol. Aquesta és la segona vegada que l’Escola participa activament en l’organització d’aquest certamen, que s'organitza conjuntament amb altres centres de la Universitat Politècnica de Catalunya. L’anterior ocasió va ser per l’onzena edició, celebrada el 2003, que va tenir lloc íntegrament a la capital del Garraf. La jornada inaugural del CUIEET també servirà per presentar el logotip de la Xarxa X6, organitzadora del certamen, que ha estat creat per l'alumne de l'Escola Roger Mora i Gibert.

El Campus participa en el 19è congrés EBEN, d'ètica i responsabilitat empresarial

La Universitat Politècnica de Catalunya, amb la participació del Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú, ha estat l’organitzadora del 19è congrés internacional EBEN UPC, centrat en factors com la responsabilitat social, l’ètica empresarial, la sostenibilitat i el desenvolupament. El certamen, que cada any se celebra en una universitat diferent de l’Estat espanyol, ha comptat amb la participació de professors universitaris i també d’investigadors, empreses i associacions vinculades al sector de l’enginyeria.

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/noticies-epsevg/1/2248

El dinar d'estiu costarà 6 euros

El dinar d'estiu de l'Escola, que es farà el proper dijous 14 de juliol, només costarà 6 euros. Els interessats en assistir-hi han de fer la reserva tan aviat com puguin al servei de Promoció. El menú inclourà amanida de salsa agredolça de primer, fideuà de Vilanova de segon i sorbet de mojito de postres. A diferència de l'any passat, quan va fer-se al bar, l'àpat d'aquest any es farà al pati de l'Escola.

La façana de l'edifici de l'Escola renova imatge

La façana de l'edifici de l'Escola que dóna a la rambla de l'Exposisicó ha renovat la seva imatge coincidint amb el final del curs. La setmana passada, entre dimarts i dimecres, s'hi van col·locaran un total de set lones amb les paraules que el nom d'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú i la pàgina web del Campus.

Nou cap de secció departamental d'ESAII

El professor Francisco Javier Ruiz i Vegas ha estat nomenat com a nou cap de secció del departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial (ESAII) de l'Escola. Fins ara, aquesta responsabilitat requeia sobre Pau Martí i Colom.

Convocatòria d'AGAUR per a desenvolupar els Pirineus en l'àmbit tecnològic

Entitat: Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR).

Objectiu: Afavorir, en l’àmbit dels territoris pirinencs, la posada en marxa d’accions integrades en la ciència, la tecnologia i l’empresa destinades a promoure el desenvolupament del territori de la CTP, i crear una regió pirinenca de recerca d’excel·lència.

Modalitats:
A: Ajuts per al desenvolupament i la consolidació de xarxes temàtiques de recerca (XI-CTP)
B: Ajuts de mobilitat a investigadors i investigadores (AIRE-CTP)
C: Ajuts per a projectes de recerca i desenvolupament tecnològic (ITT-CTP).

Dotació econòmica:
A: L’import màxim és de 6.000,00 (sis mil) euros en total.
B: L’import mensual de la beca i l’ajut en concepte de despeses de desplaçament es determina d’acord amb la Resolució IUE/3637/2007, de 27 de novembre (DOGC núm. 5024, de 7.12.2007), per la qual es publiquen i s’actualitzen els imports de la taula de borses de viatge i ajuts a l’estada.
C: L’import màxim és de 30.000,00 (trenta mil) euros per un període màxim de dos anys.

Beneficiaris: Universitats del sistema universitari català, els centres de recerca, les fundacions hospitalàries, les institucions sense ànim de lucre que tinguin com a activitat principal la recerca.

Termini de presentació: 20 de juliol de 2011

Esborrany de la convocatòria:  http://www10.gencat.cat/agaur_web/generados/catala/home/recurs/doc/esborrany_ctp_dogc_cat.pdf

Es talla el servei de correu electrònic durant la tarda de dijous

Aquest dijous, dia de 7 de juliol, des de les 15h fins a les 17h, es procedirà a realitzar tasques de manteniment a l'equip que proporciona el servei de correu electrònic al Campus, per la qual cosa el mail estarà inaccessible de forma parcial i es produiran talls intermitents durant l'esmentat període. A les persones que accedeixen a la seva bústia mitjançant Lotus Notes se'ls recomana que tanquin la seva bústia de correu i la seva agenda abans de l'actuació, per tal que puguin accedir-hi altre cop tan bon punt el servei estigui restablert.

Més informació a http://upcnet.upc.edu/ajuda