núm. 151 - Setmana de l'11 juliol del 2011

Últims dies per apuntar-se al Dinar d'Estiu

Aquest dimecres, 13 de juliol, és l'últim dia per apuntar-se al Dinar d'Estiu 2011 de l'Escola. L'àpat es farà l'endemà dijous, 14 de juliol, i costa 6 euros. Els interessats han pagar la seva reserva al servei de Promoció de 9h a 14h (si pot ser, facilitant el pagament amb l'import just).

El menú inclou una amanida de salsa agredolça de primer, una fideuà de Vilanova de segon i un sorbet de mojito de postres. El cuiner serà el professor de l'Escola Josep Anton Sánchez, del departament d'Enginyeria Elèctrica.

Un cop acabat el dinar, la Maria Álvarez oferirà licor mallorquí a tots aquells que vulguin fer una aportació per ajudar a finançar un projecte de cooperació a Bolívia.

El Club Esportiu tanca el curs amb una nocturna

Aquest divendres, dia 15 de juliol, a les 22h, a la platja del Far de Vilanova, el Club Esportiu de l'Escola tancarà el curs esportiu amb una Orientació Nocturna apta per a tots els públics. Donat que aquesta pràctica és poc coneguda, s'ha preparat un circuit que permetrà mostrar els encants de passejar una nit d'estiu i de lluna plena pels Colls-Miralpeix per tots aquells que vulguin fer un tast i acabar fent un beure a la mateixa platja del Far.

Per als més experts, s'ha preparat també un circuit exigent que posarà a prova als grans orietadors que ja s'han inscrit a la prova, entre els quals es comptarà amb quatre dels millors raiders orientadors catalans. Sigui quin sigui el nivell, doncs, tothom podrà gaudir d'aquesta oportunitat. Les inscripcions estaran obertes fins el dimecres 13 a les 22h, i hi haurà obsequis per als primers inscrits.

Més informació a http://blocs.epsevg.upc.edu/esports/