núm. 153 - Setmana del 25 juliol del 2011

50% més de preinscrits en primera opció

El Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú ha incrementat en un 50% el número d’alumnes que s’han preinscrit com a primera opció a les titulacions que s’ofereixen a l’Escola. Tots aquests estudiants s’han de matricular entre el divendres 22 i el dijous 28 de juliol per no perdre la plaça que els ha estat assignada. La matriculació dels alumnes de nou ingrés s’ha de fer presencialment al Servei d’Informació i Atenció a l’Estudiant (SIAE), situat a la planta baixa de l’Escola, i seguint totes les instruccions que requereix el procés.

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/destacats-epsevg/28/2259

Resum de les avaluacions curriculars

El document inclou els resultats de les avaluacions de les assignatures que s'imparteixen a l'Escola.

Resum avaluacions 2010/2011 Q2

Correu intern fora de servei durant les vacances d'agost

Del dissabte 30 de juliol al diumenge 21 d'agost, ambdós inclosos, no hi haurà servei de correu intern de la UPC ni tampoc el servei de correus general. A més, del dilluns 22 al dimecres 31 d'agost, també ambdós inclosos, el correu intern de la UPC només arribarà a l'Escola els dimarts i els dijous.

El Campus obté una càmera de Faraday

El Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú s’ha convertit en el segon centre de la Universitat Politècnica de Catalunya, després del Campus Nord de Barcelona, i en un dels pocs de Catalunya que té la seva pròpia gàbia de Faraday, nom amb què es coneixen els cubs que estan blindats electromagnèticament. La càmera ha arribat a l’Escola gràcies a la mediació del professor Antoni Barlabé, que s'ha fet càrrec de la donació de l'empresa Jocs del Mediterrani. Aquesta companyia s’encarrega dels aspectes tècnics i de manteniment del consorci Loteria de Catalunya, i ha estat impulsada i promoguda per Albert Pàmies, enginyer tècnic de Telecomunicació i exalumne del Campus.

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/destacats-epsevg/28/2257

La Unitat de Suport a la Recerca canviarà de coordinadora a partir del setembre

Maria Eugènia Esbrí s’incorporarà altre cop al Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú per fer-se càrrec de la coordinació de la Unitat de Suport a la Recerca (USR), servei ubicat a Neàpolis i que fins ara estava sota la responsabilitat de Luis Ramos. Esbrí és diplomada en Administració d’Empreses, llicenciada en Traducció i Interpretació i té un postgrau en Comunicació Empresarial. Aquesta no és la primera vegada que la nova coordinadora de la USR està vinculada al Campus, ja que anys enrere ja havia liderat l’àrea de Relacions Internacionals. Actualment, estava treballant donant suport tècnic a la planificació estratègica i a la formació a la Càtedra Unesco de Direcció Universitària de la UPC. La seva plena incorporació al Campus està prevista per a primers de setembre.

Nous cursos de l'ICE

Ja està oberta la inscripció als següents tallers:

FORMACIÓ PER A LA DOCÈNCIA
Tècniques de treball en equip (14/09/2011)
Com planificar la meva assignatura (20/09/2011)
Com dissenyar activitats per al desenvolupament de competències genèriques (23/09/2011)
La meva primera classe (27/09/2011)
Intensiu d’estiu sobre habilitats i estratègies per impartir docència en anglès a la universitat (05 i 06/09/2011)

FORMACIÓ D'ATENEA
Qüestionaris ATENEA, tota una eina de correcció automàtica de problemes al teu servei (05/09/2011)
ATENEA i la web 2.0 (07/09/2011)

Més informació a http://www.upc.edu/ice/lice-de-la-upc/secretaria-virtual/inscripcions-obertes

Nova informació del subprograma de cooperació científica internacional

El ministeri de Ciencia e Innovación del govern espanyol ha publicat nova informació sobre la convocatòria del subprograma de foment de la cooperació científica internacional (FCCI-ACI). La trobareu tota a l'enllaç  https://www.ctt.upc.edu/raco/notificacions_Convocatoria-2011-Subprograma-FCCI---ACI-_239.html

La sessió d'acollida, el 2 de setembre

La majoria de serveis i departaments del Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú tanquen les seves portes del dissabte 30 de juliol al diumenge 28 d’agost. Els horaris habituals es començaran a reprendre, de forma progressiva, a partir del dilluns 29 d’agost. De fet, el curs acadèmic 2011-2012 no s’iniciarà fins el dilluns següent, dia 5 de setembre, tot i que el divendres 2 ja es farà l’habitual sessió d’acollida per als estudiants de nou ingrés.

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/noticies-epsevg/1/2258

Últim e-Comunicats del curs

Aquest e-Comunicats que esteu llegint, el número 153, és l'últim del curs 2010-2011. El proper butlletí no sortirà fins el dilluns 5 de setembre, coincidint amb l'inici de les classes del nou curs.
Des del servei de Promoció i Comunicació aprofitem aquesta ocasió per donar les gràcies a totes les persones, departaments i serveis del Campus que ens heu fet arribar informacions per publicar i, d'aquesta manera, donar-les a conèixer a la resta de la comunitat universitària.
Per a tots, bones vacances!