núm. 159 - Setmana del 10 octubre del 2011

Les bústies entren en funcionament

Les bústies instal·lades al vestíbul de l'Escola, al costat de consergeria, ja estan operatives des del matí d'avui dilluns per a tot el PDI que la demani. De fet, només cal que passin a recollir la clau per la mateixa consergeria. Més endavant, les bústies també estaran disponibles per al PAS, els serveis i les associacions del Campus.

Acord per afavorir l'accés al pàrquing de Neàpolis

Un acord entre el Campus UPC de Vilanova i Neàpolis permetrar accedir al personal de la comunitat universitària al pàrking de Neàpolis per un preu especial. Aquest acord estableix que el pagament mensual de 30€ dóna lloc a 180 hores d'estacionament.

Tots els interessats en  acollir-se a aquesta oferta, hauran de dirigir-se a Negociat de Direcció i Administració per a la seva tramitació.

Es publiquen la distribució d'aules per als exàmens de Grau

L'Escola donarà a conèixer, demà dimarts, quina serà la distribució d'aules de cara als primers exàmens parcials d'aquest curs de les titulacions de grau, que s'efectuaran del dilluns 24 al divendres 28 d'octubre.

Tota la informació a http://www.epsevg.upc.edu/curs-actual/curs-actual/periode-avaluacio-final.

JSTOR posa part del seu contingut en accés obert

El gestor de continguts acadèmics JSTOR ha posat en accés obert uns 500.000 articles publicats abans de 1923 als Estats Units i abans de 1870 a la resta del món. JSTOR és una organització sense ànim de lucre que té la doble missió de crear i mantenir un arxiu perpetu d'importants revistes acadèmiques i de proveir accés a elles.

Més informació a http://www.jstor.org/

Nova oferta de cursos de l'ICE

FORMACIÓ PER A LA DOCÈNCIA
Com integrar la competència Sostenibilitat i compromís social a la meva assignatura (20/10/11)
Com argumentar amb eficàcia (24/10/11)
Com dissenyar activitats per al desenvolupament de competències genèriques (27/10/11)
Tècniques d'aprenentatge basat en projectes (28/10/11)
Avaluació de competències: tècniques i mètodes d'avaluació dels aprenentatges (07/11/11)

FORMACIÓ PER A LA DOCÈNCIA EN ANGLÈS
Estratègies i expressió oral per una docència interactiva (Campus Diagonal Nord - 17/10/11)
Estratègies i expressió oral per una docència interactiva (Campus Terrassa - 18/10/11)
Estratègies i expressió oral per una docència interactiva (Campus Diagonal Sud - 18/10/11)
Recursos en línia per a la impartició d'assignatures en anglès (Campus Manresa - 20/10/11)
Recursos en línia per a la impartició d'assignatures en anglès (Campus Terrassa - 03/11/11)
Recursos en línia per a la impartició d'assignatures en anglès (Campus Nord - 10/11/11)

FORMACIÓ PER A LA DIRECCIÓ I COORDINACIÓ
Creativitat (20/10/11)

FORMACIÓ PER A L'EXTENSIÓ UNIVERSITÀRIA
La Igualtat d’Oportunitats i l’accés al món laboral i professional (25/10/11)

Més informació a http://www.upc.edu/ice/lice-de-la-upc/secretaria-virtual/inscripcions-obertes

Ja hi ha data per a la inauguració del curs

El Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú ja té data per a celebrar l'acte d'inauguració del curs 2011-2012. Aquest tindrà lloc el dijous 27 d'octubre, a partir de les 12'30h, a la Sala d'Actes de l'Escola. La lliçó inaugural anirà a càrrec de Xavier Costa, enginyer químic i director general de Lékué, empresa líder en el disseny i fabricació de motlles de cuina.

Sessió de formació sobre la publicació i l'avaluació de la recerca

La Biblioteca del Campus, en col·laboració amb l'Oficina de doctorat, oferta una sessió de formació programada pel dijous 10 de novembre sobre la publicació i l'avaluació de la recerca. Els temes que es treballaran a la sessió seran la comunicació científica informal, la publicació científica, les estratègies per publicar, el moviment de l'Accés Obert i la documentació científica, i l 'avaluació de l'activitat científica (indicadors, bases de dades que mesuren la producció científica i avaluació científica a la UPC). La sessió es durà a terme a l'Aula de Formació de la Biblioteca des de les 15h fins a les 16'30h, i els presents rebran un certificat d'assistència.

Més informació a http://bibliotecnica.upc.edu/content/pub_epsevg_20111110

Últims dies per apuntar-se a teatre i ioga

Tots els que estiguin interessats en apuntar-se a les activitats de teatre i ioga organitzades per l'Univers encara són a temps de fer-ho. Per inscriure's, cal anar a la delegació que l'Univers té al vestíbul de l'Escola o trucar directament al 93 896 77 55.