núm. 195 - Setmana del 16 de juliol del 2012

Prevenció de riscos laborals: targeta sanitària europea i onades de calor

El web de prevenció de riscos laborals s'ha actualitzat amb informació de l'aplicació per a mòbils que ha llançat la Comissió Europea sobre l'ús de la Targeta sanitària europea.

També trobareu consells de Protecció Civil davant les onades de calor.

Ajuts, Subvencions i Premis de Recerca

A continuació podeu veure la última convocatòria publicada.

- II Premio FECYT de Comunicación Científica- FECYT

Trobareu els detalls de la convocatòria a  WEB CTVG - Finançament

Bon estiu!

L'e-comunicats tanca per vacances.  El proper butlletí, al setembre.

Bon estiu a tothom!

Tancament d'edificis a l'agost

De l'1 al 26 d'agost  (ambdós inclosos) romandran tancats els edificis de l'Escola, el CTVG i la Biblioteca.

Durant aquest període, la nevera del menjador PDI/PAS de l'Escola no tindrà corrent elèctrica. Per tant, cal que tothom que hi tingui menjar, el retiri abans del 30 de juliol. El 31 es netejarà i es llençarà tot allò que no hagi estat retirat.

Sessió d'acollida

Divendres 20 de juliol tindrà lloc la primera sessió d'acollida prevista per a l'estudiantat de nou ingrès. Serà a les 12h a la sala d'Actes de l'EPSEVG.

A la sessió s'esperen els estudiants de primer que s'estan matriculant aquests dies (fins el 20 de juliol) als diferents Graus que s'imparteixen al Campus.

Hi ha una segona prevista per dilluns 10 de setembre, dirigida als estudiants que es matriculin en segon torn (del 27 al 31 de juliol). La última serà el 10 d'octubre.