núm. 196 - Setmana del 12 de setembre del 2012

Dades de la matrícula 2012-2013/1

Us adjuntem les dades de la matrícula 2012-2013/1 a data 7 de setembre de 2012.

Matrícula 2012-2013/1

Contracte de Manteniment SAIS Campus

Aquest any 2012, degut a les restriccions pressupostàries, s'ha cregut convenient modificar el contracte de manteniment dels SAIS del Campus.

Els canvis són els següents:

S'ha continuat contractant el manteniment de:
  • SAI que alimenta el CPD (equips de comunicacions i servidors del Campus)
  • SAIS que alimenten els Racks de comunicacions dels diferents edificis del Campus
No s'ha contractat el manteniment de:
  • SAIS personals
No obstant, si algun departament vol contractar el manteniment dels seus SAIS personals, pot comunicar-ho a STIC i es demanarà oferta a l'empresa subministradora. Aquest preu serà variable segons el nombre de SAIS a contractar.

Què fer amb els SAIS espatllats i fóra de manteniment?
Porteu el SAI a STIC que els guardarà per si en un futur es poden comprar bateries noves i tornar a posar en funcionament. Pràcticament totes les averies són de bateries.

Carpetes i agendes UPC ja a la Biblioteca

Les carpetes i les agendes de la UPC ja es troben a la venda a la Biblioteca de l'EPSEVG.
El preu de cada agenda o carpeta és de 3 Euros i es poden comprar per separat.
Així mateix us recordem que l'horari en el que us podeu adreçar a la Biblioteca és, enguany, de 8:30 a 21 h.

Vols provar Mendeley Institutional Edition?

Ets usuari de Mendeley? Vols colaborar en una prova pilot de la Institutional Edition? Aquesta versió t'ajudarà a buscar col·laboradors, revisar literatura, analitzar dades o identificar oportunitats de recerca. A més, formaràs part d'una comunitat de més d'1.8 milions d'usuaris que facilita la col·laboració entre col·legues dins una xarxa social d'investigadors. Si vols participar-hi posa't en contacte amb el personal de la Biblioteca.

Més informació a http://www.mendeley.com/

Disseny i la Geltrú/3

Dijous 20 de setembre a les 13h a la sala d'Actes,  l'enginyer i dissenyador Josep Congost serà l'encarregat de dur a terme la tercera conferència del cicle 'Disseny i la Geltrú', amb el títol 'El bon disseny s'ha de poder fer vell'.

Més informació a  www.epsevg.upc.edu/dissenyilageltru·3

Café del Director

Dijous 27 de setembre a les 12.30h a l'AA207 el Director convida al PAS i PDI a assistir i participar en la primera trobada informal que realitzarà com a tal, on es podran a tractar els diferents temes de la comunitat universitària.