núm. 197 - Setmana del 24 de setembre del 2012

Nova cap de secció departamental

La professora Marta Díaz Boladeras, ha estat nomenada com a nova cap de secció del departament d'Organització d'Empreses de l'Escola. Fins ara, aquesta responsabilitat requeia sobre el professor Lluís Cuatrecasas Arbós.

Servei d'Esports de Vilanova

Inscrpcions obertes a:

-  Ioga i Tonificació fins a esgotar places. Consulta els diferents horaris a la nostra oficina. Les classes comencen a l'octubre a la Sala Polivalent (3er pis EPSEVG). 60 euros el quatrimestre

- Futbol Sala. Comencem a jugar la primera setmana d'octubre.  22 euros per persona i 5 de fiança.

Recordeu que hi ha a la vostra disposició els descomptes de la piscina del Parc del Garraf  i que ja  podeu tornar a jugar a tennis taula a l'Escola.

Més informació a univers.vilanova@upc.edu

Més formació sobre el gestor de referències Refworks

Pel mes d'octubre, Refworks té programat tot un seguit de cursos en castellà sobre aquest gestor de referències.
Els cursos tindran lloc els dies 5 i 24 d'octubre. Els cursos del dia 5 estan adreçats a aquells usuaris que s'inicien amb el Refworks. En canvi els del dia 24 permetran aprofundir en aspectes com la gestió de referències a través de l'aplicació RefMobile i la recopilació i gestió de fonts d'informació.

Oferta formativa de l'ICE

FORMACIÓ PER A LA DOCÈNCIA
- Com dissenyar activitats per al desenvolupament de competències genèriques  (27/9/2012)

Més  informació i inscripcions a

Ajuts, Subvencions i Premis de Recerca

A continuació podeu veure la relació de les últimes convocatòries publicades.

- Premio "la Caixa" de Ciencias Sociales-Obra Social “la Caixa”
- XXV Convocatoria Prismas a la Divulgación- Ayuntamiento de A Coruña
- Premi Internacional d’ Imvestigació Matemàtica- Fundació Ferran Sunyer i Balaguer
- 3ª Edición de los Premios Sacyr  a la innovación

Trobareu els detalls de les convocatòries a la web del CTVG - Finançament

Café del Director

Aquest dijous 27 de setembre a les 12.30h Café del Director a  l'AA207,  on es tractaran els diferents temes d'interés per a la comunitat universitària.