núm. 199 - Setmana del 8 d'octubre del 2012

Diada del Campus

Dimecres 10 d'octubre és la Diada del Campus.

Al llarg de dia es realitzaran diferents activitats formatives, que inclouen des d'un seminari sobre tècniques de comunicació oral en les organitzacions o bé una marató de jocs de taula.

A les 12.30h tindrà lloc a la sala d'actes la inauguració oficial del curs acadèmic 2012/2013.
Artur Serra, director adjunt de la Fundació i2Cat, serà l’encarregat de dur a terme la lliçó inaugural “Internet i la innovació oberta”.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/diadadelCampus

Tutorial SAGE disponible a la Videoteca

La biblioteca acaba de publicar uns tutorials explicatius de l'ús del software SAGE que són obra d'en Jordi Guàrdia Rubies i Oriol Flors. A la Biblioteca, a banda de la publicació a UPCommons, han treballat a l'edició dels vídeos i la sincronització de les diferents captures de pantalla amb els corresponents fitxers d'àudio.

Recordeu que disposeu dels recursos disponibles a la Factoria per la realització de material docent multimèdia.

Nou cap de secció departamental

El professor Antoni Ras Sabidó, ha estat escollit com a nou cap de secció del departament de Matemàtica Aplicada IV de l'Escola. Fins ara, aquesta responsabilitat requeia sobre el professor Carles Batlle i Arnau.