núm. 208 - Setmana del 10 de desembre del 2012

Eleccions al Claustre Universitari 2012

Avui dilluns, 10 de desembre,  s’han convocat les eleccions dels membres del Claustre Universitari de la UPC, que tindran lloc el 20 de febrer de 2013, de les 10 a les 18 hores.

D’acord als Estatuts de la UPC, la representació dels membres electius es reparteix en quatre sectors: els professorat doctor amb vinculació permanent (PDI-A), amb una representació de 155 persones (menys els membres nats); la resta de personal docent i investigador (PDI-B), amb 48 representats (menys els membres nats); el personal d’administració i serveis (PAS), amb 33 representants (menys els membres nats), i l’estudiantat de grau i màster (EGM), amb 67 representants (menys els membres nats).

En concret, entre els representants del PDI-B han d’haver-hi tres membres del professorat associat i vuit del personal investigador en formació, incloent-hi els doctorands i les doctorandes. La resta s’ha de distribuir entre els dos grups següents: personal docent i investigador doctor i personal docent i investigador no doctor.

Pel que fa a l’elecció del PAS, el Reglament Electoral divideix aquest sector en PAS funcionari i PAS laboral.

Més informació a https://seuelectronica.upc.edu/seu-electoral-electronica/eleccions-renovacio-total-claustre-2012 i en el document que s'adjunta.

Les dates més destacades del calendari d’eleccions són:

• Període de presentació de reclamacions contra el cens electoral provisional: del 13 al 18 de desembre de 2012, fins a les 13 h.
• Període de presentació de les candidatures: del 8 al 18 de gener de 2013.
• Vot anticipat: del 7 al 19 de febrer
• Jornada de votació: 20 de febrer, de 10 a 18 h.

Convocatòria Claustre Universitari 2012

Dinar de Nadal 2012

Com ja sabeu, dijous 20 de desembre, el Campus celebrarà el Dinar de Nadal, al bar de l'escola sobre les 14h. El preu del menú és de 15 euros, IVA inclòs. Consta dels següents plats:

Primer (a escollir)
   - Amanida amb centre de cran
   - Amanida tèbia amb centre de xampinyols i bacó
   - Pebrots del 'piquillo' facits amb salsa d'espinacs

Segon (a escollir):
   - Cuixa de gall d'indi al cava i guarnició.
   - Bacallà amb patates parisien i cebetes caramelitzades.

Postres:
   - Tarta o flam cassolà

Aigua, vi negre i vi blanc. Cafè.

Cal efectuar el pagament a Economia a l'Oficina Oberta, fins dilluns 17 de desembre.

El dinar acabarà amb el tradicional intercanvi de pongos. Cada un dels assistents ha de portar aquell objecte que hi ha a tota casa que atesa la seves característiques no se sap 'donde lo pongo'. Amb el pagament, es lliurarà un número per al sorteig.

Inauguració de l'Aula Ferroviaria Gumà i Ferran

Dijous 13 de desembre a les 12.30h tindrà lloc la inaguració de l'aula ferroviària Gumà i Ferran, l'actual AA207, aula on s'imparteix el Màster en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/aula Guma i Ferran

Es publica la distribució d'aules pels exàmens finals.

Ja teniu disponible la distribució d'aules pel període d'exàmens parcials de Graus, de 1r Cicle i de 2n Cicle.
Tota la informació a http://www.epsevg.upc.edu/curs-actual/curs-actual/periode-avaluacio-final

Formació en l'atenció a persones amb discapacitat

La càtedra d’accessibilitat i l’Oficia de Gestió Sostenible i Igualtat d’Oportunitats de la UPC, amb l’objectiu adquirir coneixements d’atenció a les persones amb discapacitat, impartiran el curs 'Desenvolupament d'habilitats i atenció a persones amb discapacitat. Nivell bàsic'
  • Dimecres 12 de desembre
  • De 9:30h a 14:30h
  • Aula AA207
  • Dirigit a PDI, PAS i estudiantat.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/formació

Disseny i la Geltrú/6: Pensament creatiu i disseny

Dijous 13 de desembre a les 13.00h a la sala d'actes tindrà lloc la conferència 'Pensament creatiu i disseny' a càrrec de Sisón Pujol.

Aquesta conferència, a més de ser gravada per una posterior visualització,  serà retransmesa en directe pel canal UPCtv.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/dissenyilageltru6

Loteria de Nadal

Podeu passar pel Negociat de Direcció i Administració fins el 14 de desembre per comprar loteria de Nadal, si abans no s'han exhaurit les butlletes. Cada participació val 5 euros.

INNO4AGEING: 13 i 14 de desembre

El 13 i 14 de desembre tindrà lloc a Neàpolis l'INNO4AGEING, the international meeting point of Active Ageing in Catalonia.  Consulteu el programa adjunt

Inscripció gratuïta i més informació a www.parcdesalut.com/ageing

Programa 2012

Oferta formativa de l'ICE

FORMACIÓ PER A LA DOCÈNCIA
- Dissenyar una bona pràctica d’avaluació en competències (14/12/2012)
- Com aprèn el nostre estudiantat (14/1/2013)
- Metodologies actives per al desenvolupament de l'aprenentatge (22/01/2013)
- La planificació d'una assignatura guiada pels objectius d'aprenentatge (29/01/2013)
- L’avaluació de l’aprenentatge (31/1/2013)
- Com parlar millor en públic (11/02/2013)

FORMACIÓ PER A LA DIRECCIÓ I COORDINACIÓ
- Coaching directiu (12/12/2012)
- Business Plan per a spin offs universitàries (2a edició, tarda) (13/12/2012)

FORMACIÓ PER A LA RECERCA
- Computació, modelització i simulació amb Maple i MapleSim (Vèrtex) (12/12/2012)
- Computació, modelització i simulació amb Maple i MapleSim (Terrassa) (19/12/2012)

Més informació i inscripcions a /www.upc.edu/ice/lice-de-la-upc/secretaria-virtual/inscripcions-obertes

Ajuts, Subvencions i Premis de Recerca

A continuació podeu veure la relació de les últimes convocatòries publicades.

-III Premios a Ideas Innovadoras de Aplicaciones para Entornos Móviles- Cátedra-UAM Telefónica
-IX Edició Premi Ramon Margalef d' Ecologia-Departament de la Presidència-Generalitat de Catalunya

Trobareu els detalls de les convocatòries a la web del CTVG.- Finançament