núm. 210 - Setmana del 7 de gener del 2013

'Disseny i Packaging'

Us recordem que dijous 10 de gener a les 13h a la sala d'actes  tindrà lloc la conferència 'Disseny i Packaging' a càrrec de Manel Bertomeu. També podreu seguir-la a través de la retransmissió en directa a canal UPCTv

Més informació a www.epsevg.upc.edu

Procés electoral per a la renovació del Claustre Universitari

Dos apunts respecte al procés electoral per a la renovació del Claustre Universitari:

• Sobre la constitució de la mesa electoral, el sorteig dels membres que la composaran es realitzarà dilluns 21 de gener a les 9:30h a Sotsdirecció. Hi pot assistir tothom que hi tingui interès.

Més informació a https://seuelectronica.upc.edu/seu-electoral-electronica/eleccions-renovacio-total-claustre-2012

El jardí de l'EPSEVG

Heu vist la decoració que ofereix el patí de l'Escola?
Us animem a conéixer el projecte i a que participeu. Entre tots podem aconseguir tenir un jardí que ens agradi i gaudir de l'espai i entorn que volem.

Podeu adreçar les vostres propostes  i suggeriments a jardi.epsevg@gmail.com

facebook.com/jardi.epsevg
Twitter: @jardiEPSEVG

Defunció del pare d'en Xavier Roset

Malauradament el vespre del dia 3 de gener va morir el pare del professor Xavier Roset, del departament d'EEL. Isidre Roset va ser professor de l'IES F.X. Lluch i Rafecas de Vilanova i la Geltrú, i cal recordar que va ser ell qui va donar el nom a l'institut.  Tot i que la cerimònia ja es va celebrar, volíem des d'aquí recordar la seva tasca com a professor de l'Escola i unir-nos al condol de la família.