núm. 216 - Setmana 18 de febrer del 2013

La coberta sostenible de l'EPSEVG guardonada

El projecte ‘rehabilitació de la coberta sostenible de l'EPSEVG' va rebre en accèssit el 3r guardó dels Premis Construcció Sostenible de Castella i Lleó.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/noticies-epsevg/cobertasostenible

Disseny i la Geltrú/8

Dijous 21 de febrer a les 13h a la sala d'Actes tindrà lloc la conferència 'Gestió integral del projecte de disseny' a càrrec de Toni Clariana, la vuitena dins del cicle Disseny i la Geltrú.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/dissenyilageltru

10è Concurs carpeta UPC

Les votacions per a la carpeta de la UPC del curs vinent ja estan obertes.
Fins l'1 de març podeu triar la vostra.

El jardí que volem

Al blog del jardí podeu votar per l'ús que voldríeu que tingués el jardí de l'Escola
Fem jardí a l'EPSEVG!

Fòrum Interrail 2013

El Museu del Ferrocarril de Catalunya i el Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú organitzen el Fòrum Interrail 2013. El Fòrum  vol ser un espai de trobada mensual per debatre temes científics, tecnològics i socials d'actualitat ferroviària.

La propera conferència, El moviment és energia. Quanta en gastem i d'on surt?  tindrà lloc 21 de febrer a les 18h al Museu del Ferrocarril.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/forum_interrail

Eleccions al Claustre Universitari 2012

El dia 20 de febrer són les eleccions al Claustre Universitari. Les votacions es duran a terme al vestíbul de l'0EPSEVG de 10 a 18h.

El termini per a votar anticipadament finalitzar demà 19 de febrer. Si és el cas, contacteu amb pilar.alemany@upc.edu