núm. 224 - Setmana del 22 d'abril del 2013

Setmana Cultural 2013

Com sabeu, dimarts 23 d'abril és la Diada del Campus.

Els nostres estudiants i estudiantes han programat una competició entre les diferents titulacions. Amb activitats esportives que han començat avui dilluns i altre tipus d’activitats que tindran lloc demà, dia de Sant Jordi. L'estudiantat competirà en bloc per titulació (no a títol individual).

El PAS/PDI també ho pot fer, apostant per una de les titulacions del Campus. Us recordem el programa:

10.00 h Presentació de UPC Alumni. Sala d'actes. Sense inscripció prèvia

12.30 h Castells per a principiants

13.00 h Visita guiada pel Campus.
 Vols veure i tocar història del nostre Campus? Saber d'algunes curiositats? Has estat mai a l'antic registre de sota de secretaria? I a l'antiga capella?

14.00 h Botifarrada organitzada per la Delegació d'estudiants

15.00 h Taller de crochet i amigurumi

18.00 h Lliurament de premis al Jardí

Més informació i inscripcions a www.epsevg.upc.edu/curs-actual/curs-actual/setmana-cultural (per a la visita guiada, cal enviar un correu a promocio.epsevg@upc.edu)

5è Simposi dels Treball de Recerca de Batxillerat del Garraf

Dijous 25 d'abril a les 9.30h a la sala d’Actes tindrà lloc la inauguració del 5è Simposi dels Treballs de Recerca de Batxillerat del Garraf. Després, de 10 a 12h  els alumnes de 2n de Batxillerat presentaran els seus treballs de recerca als alumnes de primer.  En total es presentaran 35 treballs, seleccionats pel Comité Científic del Simposi qui determinarà els treballs guanyadors, un per àrea ( Ciències Naturals, Tecnologia, Humanitats, Ciències Socials i Arts)

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/destacats-epsevg/23/2491

Ajuts, Subvencions i Premis de Recerca

A continuació podeu veure la relació de les últimes convocatòries publicades.

- Programa de Cultura Científica y de la Inovación 2013-FECYT
- ICREA SENIOR 2013"-ICREA (+ info web CTT)

Trobareu els detalls de les convocatòries al web del CTVG- Finançament