núm. 229 - Setmana del 27 de maig del 2013

Face2face: 29 i 30 de maig

Accenture, AKO, BOSCH, Everis, Idiada, PRYSMIAN, PROTESA, Ranstad, REDMAN i Service2Media són les empreses que dimecres 29 al vestíbul de l'Escola entrevistaran a l'estudiantat que participa en el f2f.
En el decurs del matí, tindran lloc també les diferents presentacions d'empresa.

Dijous 30 de maig està reservat principalment per a l'emprenedoria que, en aquesta setena edició, juga un paper destacat. A  les 12h hi haurà la presentació de UPC Alumni. A les 12.30h, la taula rodona 'Les claus de l'emprenedoria', que es retransmetrà en directe per canal upctv. A les 16h es visitaran les empreses coworkers de Neàpolis.

A la biblioteca fins el 31 de maig hi haurà l'exposició 'Emprenedoria i món laboral'.

Més informació a http://face2face.epsevg.upc.edu/

English Corner

The next session of the English Corner will be about 'apps'.
Remember: Friday at 10 am. in the EPSEVG bar.

Join us!

Sessió informativa del MUESAI

Dijous 6 de juny a les 12.30h a la sala d'actes tindrà lloc una sesssió informativa del MUESAI, Màster universitari en Enginyeria de Sistemes Automàtics i Electrònica Industrial. Anirà a càrrec del Joaquin del Rio, coordnador del màster.

Ajuts, Subvencions i Premis de Recerca

A continuació podeu veure la relació de les últimes convocatòries publicades.

• IV Edición de los Premios a la Innovación y Almacenamiento Energético Saft Baterías, S.L.
  • Premios Iberoamericanos a la Innovación y el Emprendimiento 2013- Secretaria General Iberoamericana.
Trobareu els detalls de les convocatòries a la web del CTVG.

WEB CTVG - Finançament

Jornada Sostenibilitat a l'EPSEVG. Presentació Pla UPC Sostenible 2015

En motiu de dia 5 de juny, dia Mundial del Medi Ambient, des de l'Institut de Sostenibilitat de la UPC (IS.UPC) han organitzat una jornada sobre la sostenibilitat a l'EPSEVG el dia 6 de juny a la sala de Juntes.

En aquesta jornada es presentarà el Pla UPC Sostenible 2015 i  diverses experiències de recerca, de docència i de gestió sostenibles que es desenvolupen a l'Escola.

Programa:

11:00 Obertura a càrrec de Frederic Vilà Martí,  Director EPSEVG

11:15 Presentació  de l'IS.UPC i del Pla UPC Sostenible 2015 i, a  càrrec de Joan de Pablo, Director de l'IS.UPC

11:30-12:30  Presentació experiències vinculades a la sostenibilitat a  l'EPSEVG:
   - Projecte Perseus
   - International Seminar on Sustainable Technology Development (STD) a  càrrec de Jordi Segalàs
   - Pla de residus de l'EPSEVG a càrrec de Jaume Miret
   - Programa Sirena