núm. 236 - Setmana del 15 de juliol del 2013

Cafè del Director

El proper cafè del director serà dimecres 17 de juliol, a les 12 h, a l'aula Gumà i Ferran.
Ordre del dia: possible tancament del MUESAI - Proposta d'accions a realitzar.

Tancament d'edificis pel mes d'agost

Segons el calendari laboral 2013 de la UPC, on s’acorda el tancament estival de tots els edificis de la UPC durant el mes d’agost 2013 com a mesura d’estalvi energètic, el Campus de Vilanova romandrà totalment tancat del 3 al 25 d’agost (ambdós inclosos).

Per a la resta de dies del mes d’agost els horaris d’obertura seran els següents:
- Edifici principal A (Escola): romandrà obert els dies: 1, 2, 26, 27, 28, 29 i 30 d’agost de 8h a 15h. A partir d'aquesta hora la porta restarà tancada i es garanteix l'accés a l'edifici del personal EPSEVG (PDI i PAS) fins a les 18h. Caldrà trucar al timbre i el personal de la consergeria us obrirà.
El dia 27 , per la tarda, no es podrà accedir per manca de subministrament elèctric.

- Edifici B (Aulari): tancat durant tot el període.

- Edifici D (Biblioteca): tancat durant tot el període.

- Edifici Neàpolis, edifici CTVG i LAB: restaran tancats com un dia festiu. Podrà accedir només el personal que ja té autorització segons procediment habitual.

Talls de subministrament elèctric pels dies 26, 27 i 28 d'agost

La darrera setmana d'agost està previst realitzar la inspecció obligatòria de Baixa Tensió en diferents edificis del campus. Així, els dies 26 i 27 hi hauran talls de subministrament elèctric intermitents en els edificis Principal, Biblioteca i Aulari, mentre que el dia 28 aquests tall intermitents es preveu que afectin a l'aulari i CTVG. D'altra banda, el dia 27 per la tarda està previst realitzar la inspecció de Mitja Tensió i per la tarda no hi haurà subministrament en tot l'edifici principal, per això romandrà tancat.

Tots aquells que considerin que aquests talls poden afectar a algun equipament o tasca a realitzar en aquestes dates, s'consella que ho comuniquin amb la major brevetat possible als Serveis Tècnics de Campus.

Logotip UPC amb 'Barcelona·Tech'

L' EPSEVG s'acull a la normativa d'identitat gràfica corporativa pel que s'inclou Barcelona·Tech en en el logo que es va aprovar per Consell de Govern el dia 2 de maig de 2012. Podeu consultar la  normativa i veure cóm queda el nostre símbol a edu/files/general/Manual-Identitat-Corporativa-UPC.pdf

Al nostre web trobareu els logos en diferents versions a http://www.epsevg.upc.edu/curs-actual/serveis-recursos/documentacio

SUMA UPC. Finançament col·lectiu de projectes de la UPC

SUMA UPC és una iniciativa que té com a objectiu ampliar i diversificar les fonts de finançament de projectes innovadors i, al mateix temps, projectar a la societat el compromís en impulsar el desenvolupament científic i tecnològic. De les 65 propostes que es van presentar, el Comité de Selecció va escollir 23, 3 idees de les quals, són de personal Campus (PDI i estudiantat):

• Can Tusell, una casa adaptada per a persones amb discapacitat de Terrassa, de Daniel Guasch
  • Disseny Interactiu, de Pere Ponsa
  • Motostudent EPSEVG, de Júlia LLanas

Els responsables de les idees seleccionades ja van comencar el dia 5 de juliol el procés de formació per convertir les "seves idees" en "projectes de crowdfunding". Endavant en el procés!

Més informació a http://www.upc.edu/comunitat/financament-collectiu/

Agendes UPC ja disponibles a la Biblioteca

Ja es pot comprar l'agenda UPC a la Biblioteca, per un preu de 3€.
També es poden comprar, tant agendes com carpetes, a través d'UPCshop http://www.upc-shop.com

English Corner

On July 19 at 10am a new english corner meeting, always on friday at the bar EPSEVG.

Ajuts, Subvencions i Premis de Recerca

A continuació podeu veure la última convocatoria publicada.

- Ajuts per al desenvolupament i consolidació de les xarxes temàtiques de recerca (CTP 2013)-AGAUR
 Trobareu els detalls d'aquesta convocatoria al web del CTVG - Finançament

Coral de l'Escola

Us fem arribar una proposta de caire lúdic que a partir d'una iniciativa voluntària es vol posar en marxa i que vol comptar amb la participació del PAS i PDI del Campus de Vilanova. Es tracta de la creació de la coral de l'Escola. Vols formar part d'aquesta coral? Si la teva resposta és que SÍ, omple si us plau aquest formulari (https://docs.google.com/forms/d/1mKEPfOT-FG2uL_nB3JcMaWSCHdh-7noKf851NgpefTY/viewform)

La intenció és trobar-se els dilluns al migdia (de 14h a 15h) en un espai de l'EPSEVG. La primera trobada serà el dia 16 de setembre a les 14 hores a l'Aula Màster, on s'explicarà amb més detall el projecte.

Els interessats es poden posar en contacte amb Montse Mestres o Maria Hortènsia Álvarez o a l'adreça coral.epsevg@gmail.com

Treu Pit

Us informem que a la UPC s'ha fundat el grup Treu Pit. Treu Pit neix amb l'objectiu de donar suport a persones vinculades amb la UPC o familiars que estan vivint o han viscut l'experiències del càncer. http://blocs.epsevg.upc.edu/treupit/

Bon estiu!

Des de l'e-comunicats us desitgem un bon estiu!

Ens retrobem al setembre.

Matrícula de Graus i sessió d'acollida

Avui ha començat el període de matrícula.
Dimarts 23 de juliol a les 11 h a la sala d'Actes hi ha prevista una sessió d'acollida pels alumnes de nou ingrés.

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/noticies-epsevg/1/2541

Dinar d'estiu

Com ja es va avançar, el menú del dinar d'estiu (7€) és:

• Amanida oriental
  • Fideuà
  • Sorbet de taronja

Copa de cava

Per aquells que encara no ho haguin fet, cal fer el pagament a la Unitat d'Economia el més aviat possible.

Ens trobem dimecres 17 a les 13.30h al Jardí de l'EPSEVG!!!