núm. 270 - Setmana del 28 de maig del 2014

Conferència sobre 'comunicació augmentativa i alternativa'

29 de maig a les 12.30h a la sala de Juntes de l'EPSEVG conferència sobre 'comunicació augmentativa i alternativa'.  A càrrec de Maria Prada García, tècnica de l'equip d'Assessorament i orientació Psocipedagògica del Garraf.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/comunicacio_augmentativa

Acreditació del Manual d'avaluació docent del professorat de la UPC.

Estem en ple procés d'acreditació, per part de l’Agència per a la Qualitat dels Sistema Universitari de Catalunya (AQU), del Manual d'avaluació docent del professorat de la UPC.

Aquest procés d'acreditació, que es va repetint cada 5 anys, inclou la visita d'un comitè extern, que s’entrevista amb els diferents grups implicats (càrrecs, professorat, estudiants)  i, finalment, celebra una Audiència oberta, a la qual pot assistir qualsevol membre de la UPC. Cal aclarir que l’objectiu d’aquesta reunió, que tindrà lloc el proper divendres 30 de maig, entre les 16 i les 17 hores, a la Sala del Llac de l’edifici del Rectorat, no és pas rebre informació del comitè extern, sinó aportar-li els comentaris i suggeriments que es considerin adients.

Trobareu més informació a http://www.upc.edu/saladepremsa/pdi-pas/sessio-de-treball-per-a-la-reacreditacio-del-manual-d2019avaluacio-docent-de-la-upc.

Seminari sobre writing in the Disciplines

Ja està oberta la inscripció al Seminari sobre writing in the Disciplines/La comunicació escrita en anglès a l'enginyeria que s'anunciava en el butlletí anterior.

El seminari s'impartirà 18 de juny de 9.30h a 14:30h, a càrrec de professora Constance Kampf de la Aarhus School of Business. Tindrà un caire eminentment pràctic i estarà orientat al treball multidisciplinar.

Més informació i inscripcions a http://gcice.upc.edu/fitxa_cursos.asp

Contractació de professorat lector

S''ha publicat a www.upc.edu/concursospdi/convocatories-de-concursos/Concursos-pdi-laboral  la relació provisional de persones admeses i excloses a la resolució 573/2014 de 29 d'abril, per la qual es convoquen concursos públics per a la contractació de professorat lector.

Contra aquesta resolució, les persones interessades poden presentar una reclamació davant del rector, en el termini de 10 dies naturals a comptar de l’endemà de la data de publicació.

Una vegada finalitzat aquest termini i resoltes les reclamacions, es farà publica la relació definitiva de persones admeses i excloses.

Per qualsevol aclariment podeu contactar amb el Servei de Desenvolupament Professional, sdp.concursos@upc.edu.

Ajuts, Subvencions i Premis de Recerca

A continuació podeu veure la relació de les últimes convocatòries publicades.

- "Projectes de Recerca 2014- RecerCaixa"- Obra Social La Caixa
- "Energía para la Solidaridad-2014"-Fundación Iberdrola
- "Premios a la Investigación 2014"-Real Academia de Doctores de España

Trobareu els detalls de les convocatòries al web CTVG - Finançament

II Jornades d' Innovació, Qualitat i Emprenedoria

26 i 27 de juny se celebraran al Campus les II Jornades d' Innovació, Qualitat i Emprenedoria. La Universitat com a motor de canvi.

Aquesta segona edició consolida els valors de la innovació, la gestió de la qualitat i l'emprenedoria, reforçant enguany la presència de la recerca.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/IIjornadesd'innovacio

Inscripcions, gestionades a través de l'ICE,  a http://innovadays.epsevg.upc.edu/inscriu-te/

El PDI i PAS assistent rebrà un certificat acreditatiu lliurat per l'ICE.
L'estudiant que hi participi també pot reconéixer crèdits.

Tercerca DEMO de projectes AGILE UPC VILANOVA

La tercera DEMO de projectes AGILE UPC VILANOVA tindrà lloc el 29 de maig de 15h a 17h a l'Aula Màster.

Es presentaran els últims avenços dels Treballs Finals de Grau multidisciplinars portats a terme dins el programa AGILE UPC Vilanova de 'EPSEVG.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/agileupcvilanova