núm. 17 - Setmana del 9 de juny del 2008

Diari de la Biblioteca

A continuació, us relacionem les principals informacions que considerem que poden ser del vostre interès:

1. Premi a la Qualitat de la Gestió Universitària a UPCommons
2. Nou full Accés: FènixDoc
3. Sessions de formació semipresencials
4. ticTOCs
5. Noves adquisicions bibliogràfiques
6. Òpera i Grans Veus: nou full Accés
7. Ampliació d'horaris
8. Participació en congressos
9. Diccionaris en línia i gratuïts

Si teniu interès en llegir-les, cliqueu sobre aquest enllaç:http://bibliotecnica.upc.es/bib340/diari/

Guia: Ús solvent dels recursos d'informació

A  la pàgina web Guia per a les titulacions UPC en l'EEES , i a l'apartat Titulacions/Procés per a l'elaboració dels plans d'estudi/Disseny de titulacions basat en competències, hi trobareu publicada la guia Ús solvent dels recursos d'informació (competència informacional) que el Servei de Biblioteques i Documentació ha elaborat conjuntament amb l'Insitut de Ciències de l'Educació.

Aquesta guia, que trobareu en l'enllaç adjunt, s'exposa una possible estratègia per integrar l'aprenentatge de la competència informacional en els nous plans d'estudis.

Ajudes a la mobilitat d'artistes i investigadors i científics corresponents a l'any 2008 (Convocatòria)

La concessió de les ajudes perseguirà la consecució de les següents finalitats:La concessió de les ajudes perseguirà la consecució de les següents finalitats:

b) Per a la mobilitat d'investigadors i científics:

• Donar suport l'organització de reunions, congressos, seminaris, tallers, trobades, etc., amb la finalitat d'estrènyer vincles entre equips d'investigadors en l'àmbit internacional.
  • Fomentar la mobilitat d'investigadors i científics per a la realització de projectes d'investigació conjunta.
  • Donar suport altre tipus d'accions que contribueixin a impulsar la difusió i el coneixement de la ciència i la tecnologia espanyoles en l'exterior.

V jornades sectorials: Logística. Nous reptes i oportunitats professionals

11 de juny de 2008, a les 18:00h, Porta 22, c/ Llacuna 162-164, Barcelona.  Inscripcions gratuïtes a www.porta22.

Presentació guardonats al 1er premi de la qualitat a la gestió universitària de la UPC

El divendres 13 de juny del 2008 a les 13:30 es farà a la biblioteca la presentació dels premis guardonats en el 1er premi a la qualitat en la gestió universitària:

1)       Gestió de propostes i sorteig dels tribunals de projecte final de carrera de l’EPSEVG

2)       El projecte UPCommons, el portal d’internet que dóna accés obert al coneixement de la UPC del Servei de Biblioteques i Documentació.

Després d’aquesta presentació esteu convidats a un petit aperitiu. Es prega confirmeu la vostra assistència mijantçant un correu electrònic a nuria.vidal@upc.edu abans de dijous per tal de fer una previsió d’assistents