núm. 291 - Setmana del 1 de desembre 2014

Disseny i la Geltrú/ 18: "Dissenyar i aprendre"

Dijous 4 de desembre a les 13h tindrà lloc una nova conferència de Disseny i la Geltrú: 'Dissenyar i aprendre" a càrrec de Josep  Puig, de l'estudi Puig[i]Cabeza Design. Com sempre, a la Sala d'Actes.

Dissenyar per l’usuari, amb l’usuari

Dijous 4 de desembre a les 19h tindrà lloc la conferència 'Dissenyar per l’usuari, amb l’usuari' a càrrec de Daniel Guasch. La xerrada s’emmarca dins dels programa Les cares de l’Enginyeria del programa Ciencia en Acción. La tecnologia al servei de les persones.

Esmorzar de treball amb Enric Fossas: "Transformar la universitat des de dins”

Enric Fossas, rector de la Universitat Politècnica de Catalunya, protagonitzarà, el proper dijous 4 de desembre, un esmorzar de treball organitzat per la Fundació CYD, Cuatrecasas, Gonçalves Pereira i la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació.

L'esmorzar se centrarà en la política universitària i analitzarà com es pot transformar la universitat des de dins. Es prega confirmar assistència omplint el formulari d'inscripció: Inscripció esmorzar.

Matemàtiques i vida quotidiana

Del 19 al 22 de gener de 2015 al Campus de la UPC de Vilanova, tindrà lloc el curs “Matemàtiques i vida quotidiana”, en el marc del Campus Universitari de la Mediterrània (CUM), impartit pel profesor Joan Gómez i Urgellès.
Els curs està adreçat a tots els interessats en el món matemàtic.

La comunitat universitària de la UPC pot gaudir del 30% de descompte en totes les activitats del CUM.

Gran recapte d'aliments

Recordeu que fins al proper 12 de desembre, a la biblioteca, es recullen aliments en motiu del Gran recapte de la UPC. Podeu portar productes com ara llegums, arròs, pasta, conserves de peix, llet, oli i aliments infantils. L'horari de la Biblioteca és de 08.30h a 20.00h.

Els Llunàtics celebren la seva millor actuació

El passat 20 de novembre els Llunàtics van estrenar temporada amb la millor exhibició de la seva curta història: 3d6 i 4d6, descarregats, fita que ja havien aconseguit anteriorment, 3d5a net en tercera ronda i dos pilars de 4.

Darrers dies per comprar la Loteria de Nadal

Recordeu que el dia 11 de desembre és el darrer dia per adquirir Loteria de Nadal l'Escola. Si encara no en teniu en trobareu al Despatx de Direcció.

Acte de Graduació promoció 2013/2014

Divendres 12 de desembre a les 19h tindrà lloc a l'Auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú.

Podeu confirmar la vostra assistència a l'adreça de correu electrònic maria.belen.sanchez@upc.edu

Novetats del dinar de Nadal

El dinar de Nadal de l'Escola, com ja sabeu, serà dijous 18 de desembre. A les 14:00h al Bar de l'EPSEVG.

Una vegada més, el professor Josep Antón Sánchez serà el xef de l'àpat, que consisteix en:

- Escudella i carn d'olla
- Turrons, neules i cava

Els tiquets, de 10 euros, es poden comprar al Servei d'Economia fins divendres dia 12 de desembre. A partir de dilluns 15, el tiquet costarà 12 euros

I després del dinar, sorteig d'una sorpresa entre els assistents!