núm. 296 - Setmana del 26 de gener 2015

Sostenibilitat: Jordi Segalàs, nou director de l’Institut de Sostenibilitat

El professor i investigador Jordi Segalàs, del Departament de Mecànica de Fluids,  va ser nomenat el 20 de gener director de l’Institut Universitari de Recerca en Ciència i Tecnologies de la Sostenibilitat de la UPC, prenent el relleu de Joan de Pablo.

Projectes finalistes al programa Nexus24

Els projectes finalistes al programa Nexus24 han estat:

FEM FUN-Q! Fem la qualitat fàcil i divertida

Més enllà de la teva taula. “Vols conèixer què fan altres companys? T’agradaria endinsar-te en altres àrees de treball? Tens curiositat per saber com funcionen? Ara tens l’oportunitat!!!

Compartim un cas d'èxit: gestió electrònica de compres i viatges

En dos d'ells participa personal de la nostra Escola. Enhorabona!

CUM 2015: participació en els cursos d'estiu 2015

El Campus Universitari de la Mediterrània ha obert el període per rebre propostes d’activitats per la programació 2015.

Els criteris a l'hora d'acceptar les propostes seran: ja que es valoraran especialment alhora d’aprovar la programació del CUM 2015:
  • Propostes que es puguin incloure en les àrees temàtiques següents: Nàutica i marítima, Ciència i tecnologia, Medi ambient, Societat de la informació, Societat cultura i turisme o Economia i empresa.
  • També es valoraran positivament els cursos que compleixin els requisits per ser inclosos a la Guia de Cursos d’Estiu de la Xarxa Vives d’Universitats per  tal de donar reconeixement acadèmic als cursos del CUM.

Termini  de presentació de propostes: del 13 de gener al 2 de març de 2015 (ambdós inclosos).
Cal enviar les vostres propostes amb el vostre currículum actualitzat a: cum@imet.cat, felixrg@neapolis.cat

Convocatòria PRODUCTE 2014

L'objecte d'aquesta convocatòria és el finançament d'ajuts destinats a l'obtenció de prototipus i la valorització i transferència dels resultats d'investigació generada per equips de recerca de Catalunya.

Els sol·licitants poden ser:

- Un investigador principal de l'entitat sol·licitant, amb títol DOCTOR.
- Propostes individuals o coordinades amb altres centres (s'haurà de formalitzar conveni de col·laboració).

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 11 de Febrer de 2015.

Veure la notificació sencera

Consell Social: convocatòries

El Consell Social ha obert tres convocatòries:

Premi UPC a la Qualitat de la Gestió Universitària, adreçat al PAS.
La convocatòria és oberta fins al 15 de maig de 2015 a les 14 hores.

Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària, adreçat al PDI.
Presentació de candidatures fins al 16 de març de 2015 a les 14 hores.

Premi UPC de Valorització de la Recerca, adreçat a equips de recerca
Presentació de candidatures fins al 30 d'abril de 2015 a les 14 hores.

Convocatòria d'ajuts RETOS-COLABORACIÓN 2015

La convocatòria s'emmarca dins el "Programa Estatal de Investigación" i té els objectius següents:
  • Donar suport a projectes en cooperació entre empreses i organismes d'investigació, amb la finalitat de promoure el desenvolupament de noves tecnologies, l'aplicació empresarial de noves idees i tècniques, i contribuir a la creació de nous productes i serveis.
  • Estimular la generació d'una massa crítica en R+D+i de caràcter interdisciplinar que afavoreixi l'avenç en la búsqueda de solucions d'acord amb les prioritats establertes als "Retos".
  • Promoure la creació d'empreses innovadores i orientar l'activitat d'empreses ja existents cap a l'activitat innovadora.
  • Mobilitzar la inversió privada, creació de llocs de treball i millorar la balança tecnològica del país.
  • Reforçar la capacitat de lideratge internacional del "Sistema Español de Ciencia Tecnologia e Innovación" i els seus agents.
TERMINI: a través dels mitjans electrònics, del 23 GENER a 24 FEBRER, a les 15:00h.

És important contactar amb el CTT amb prou antel·lació, per a la gestió de la proposta.

Xatonada: 11 de febrer! Carnaval al Campus

Dimecres dia 11 de febrer tindrà lloc, un any més, la xatonada del nostre Campus.

Serà a les 20.30h i com de costum, els tiquets podran adquirir-se a la Unitat d'Economia al preu de 12 euros els adults i 6 els nens (que tindran pizza).

Aquests preus són fins el 6 de febrer, després d'aquesta data els preus pujaran a 14 i 8 euros.

Hora d'entrada a la plaça

La guerra de caramels serà a les 13.15h.
Us recordem  preus:  35€ per parella, amb esmorzar inclòs. Armilla, 30€ (es retornaran 20€ quan es torni)
Diumenge dia 15 de febrer, ens trobarem al vestíbul de l’EPSEVG a les 9.15h...

La plaça serà nostra!