núm. 297 - Setmana del 2 de febrer 2015

Welcome to EPS/ IDPS students

El 6 de febrer a la Sala d’Actes de l’EPSEVG es donarà la benvinguda als 40 estudiants que participaran a l’European Project Semester (EPS) i l’International Design Projecte Semester (IDPS) en aquest curs.

Enguany, Taiwan s'estrena com a país d'origen que envia estudiants a la nostra Escola. Altres països que ja n'envien són Alemanya, Àustria, Bèlgica, Dinamarca, EEUU, França, Itàlia, Malaisia, Mèxic, Holanda, Polònia, Romania i Espanya.

Hi sou tots convidats!

Setzena Jornada d'Orientació Universitària a Lleida

El proper 5 de febrer, tindrà lloc a Lleida, la Setzena Jornada d'Orientació Universitària.
El professor Juanjo Aliau participarà a la taura rodona 3, com a espert en Disseny, en representació del Grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte.

L'acompanyarà Elisabet Arnó en qualitat de Sotsdirectora de Promoció i Comunicació, Relacions Internacionals i Institucionals.

Díptic

Participa al sorteig organitzat pel Vilanova Formula Team

El proper 26 de febrer el Vilanova Formula Team realitza el sorteig d'una càmera d'acció amb accessoris i d'un casc de moto. Participa-hi per només 2 euros!

D'aquesta forma contribuiràs a la construcció del monoplaça amb què competiran a Formula Student, que tindrà lloc aquest juliol. Podeu trobar-los al despatx que tenen al vestíbul de l’EPSEVG.

Convocatòria 2015 del  programa “Becas Iberoamérica. Jóvenes Profesores, Investigadores y Alumnos de Doctorado. Santander Universidades”

Està oberta la convocatòria 2015 del programa “Becas Iberoamérica. Jóvenes Profesores, Investigadores y Alumnos de Doctorado. Santander Universidades”.

S'ofereixen un total de 225 beques:
200 beques per a professors i investigadors per un import unitari de 5.000 euros.
25 beques per a alumnes de Doctorat per un import de 10.000 euros.

Les estades seran d'almenys dos mesos en el cas de professors i investigadors i de 4 mesos en el cas d'alumnes de doctorat.

Les sol·licituds per part dels interessats es faran a través de www.becas-santander.com i es poden presentar fins el 2 de març de 2015.
L'estada a la universitat o centre de destinació haurà de finalitzar abans del 30 de juny de 2016.

En cas d'estar-hi interessats caldria tenir en compte el procediment d'autorització interna UPC vigent actualment. Podeu consultar-lo a l'Oficina de Mobilitat PDI/ PAS.

Beques AREAS+ cap al Sud-Est asiàtic: extensió del termini

S'ha extès el termini per a la presentació de sol·licituds AREAS+ de candidats europeus, per a beques de mobilitat cap a les universitats del Sud-Est asiàtic

S'oferten estades de Doctorat i estades de post-doc.

El NOU termini de presentació de sol·licituds per als candidats europeus és el 22 de febrer de 2015.

L'aplicatiu està encara obert per als perfils "EU->As" anteriorment oferts:

- Undergraduate
- PhD exchange
- Post-doc
- Academic and administrative staff.

Carnaval al Campus!

Recordeu les dues cites importants:

Dimecres dia 11 de febrer, 20.30h: Xatonada a l'edifici principal. Venta de tiquets a la Unitat d'Economia. Preu: adults   12 euros i nens 6, fins el 6 de febrer. La setmana vinent els imports seran 14 i 8 euros, respectivament.

Diumenge dia 15 de febrer, 9.15h: Comparses. Trobada al vestíbul de l'EPSEVG. Entrada a la plaça a les 13.15h. Preu: 35€ per parella.