núm. 298 - Setmana del 9 de febrer de 2015

Nova versió de l'e-Comunicats del Campus UPC Vilanova

Benvinguts i benvingudes al nou e-Comunicats.

Després de 6 anys i 297 números, llancem una nova versió de l’aplicatiu e-Comunicats.

Aquesta nova versió ha estat desenvolupada íntegrament en els serveis TIC del campus UPC Vilanova amb la col•laboració d'Agar Quesada alumna de CFGS Desenvolupament web de l'Institut Joaquin Mir.

Entre les millores introduïdes per a  l’usuari cal destacar:

• Una visualització més clara del contingut de l’e-Comunicats tant per web com per correu-e.
  • Un cercador de notícies a la zona superior dreta del butlletí.
  • Possibilitat d'interaccionar amb les notícies mitjançant puntuació o compartir en xarxes socials.
  • Adaptació i lectura des de dispositius mòbils.
  • Possibilitat d'acompanyar cada notícia amb una imatge i/o document.
  • Possibilitat de consultar l’històric d’e-Comunicats de manera àgil des d’un desplegable situat a la zona superior dreta.
  • Tothom, PAS/PDI, pot ara proposar notícies des de www.epsevg.upc.edu/intranet/ecomunicats fent servir les dades de connexió de UPC (nom.cognom).

Les noves adreces web del nou e-Comunicats:

Per proposar noticies:  www.epsevg.upc.edu/intranet/ecomunicats

Per consultar :  www.epsevg.upc.edu/ecomunicats/pdipas

Us animem a fer-ne ús: informar, compartir, valorar, consultar.

Recordeu que perquè siguin incloses en el proper butlletí, cal rebre-les  el divendres anterior abans de  les 12.00h.

Nou sistema d’automatització a la Biblioteca

El passat mes de gener es va posar en marxa un nou sistema d’automatització d'nstal·lacions basat en un autòmat programable a la Biblioteca del Campus.

Aquest sistema és el Projecte de Fi de Carrera de l’estudiant Jaume Seguí Paveras, que porta per títol "Automatització i control dels serveis auxiliars de la Biblioteca de l’EPSEVG", proposat pel Servei de Manteniment. Aquest sistema permet optimitzar eficientment la despesa energètica  i les actuacions de manteniment corresponents.

El Congrés Interacción 2015 ja té logo

D'entre els logos presentats per estudiants de l'assignatura Interacció Persona Sistema del Grau en Enginyeria del Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte, el guanyador ha estat el presentat per Andrea Artero.

Premis Horizon

Els premis Horizon són premis que ofereixen una recompensa a qui trobi una solució efectiva a un determinat problema. D'aquesta forma s'estimula la innovació i es troba una solució a problemes especialment importants per als ciutadans europeus.

Els cinc reptes d'enguany són: millorar l’aire que respirem (amb una dotació de tres milions d’euros), millorar l’ús dels antibiòtics (amb una dotació d’un milió d’euros), desenvolupar una aplicació mòbil per escanejar aliments (amb una dotació d’un milió d’euros), trencar les barreres de transmissió òptica (amb una dotació de mig milió d’euros) i la compartició col·laborativa de l’espectre radioelèctric (amb una dotació de mig milió d’euros).

Convocatòries PRODUCTE i LLAVOR 2014 (AGAUR)

El CTT ens facilita la presentació de la sessió organitzada a l'AGAUR sobre els projectes PRODUCTE I LLAVOR i un document amb les Preguntes Freqüents que han recopilat.

En aquesta sessió es va fer una breu explicació de les convocatòries centrant-se en els aspectes més tècnics, de gestió dels ajuts i justificacions.

PRODUCTE:

Finançament de projectes d’innovació que es trobin en les fases inicials dins l’escala de maduresa tecnològica per a la valorització de coneixement amb potencial d’incorporació al sector productiu.

Quantia: 25.000 euros

20.000€ d’ajut a projecte

4.000€ formació estada Berkeley

1.000€ formació gestionada per FCRI

LLAVOR:

Finançament d’ajuts destinats a l’obtenció de prototipus i la valorització i transferència dels resultats d’investigació. Els projectes han de correspondre a la fase de prova de concepte segons l’escala de maduresa tecnològica.

Quantia:

Cost total màxim projecte: 150.000 euros

Ajut AGAUR: 50% del cost total fins a un màxim de 50.000 euros

La resta del cost del projecte l’haurà de cofinançar l’entitat beneficiària

II Convocatòria Mobilitat Docent Erasmus+ (STA)

Està oberta, fins el dia 20 de febrer la segona convocatòria d’ajuts del programa ERASMUS+ de mobilitat de professorat per a missions docents (STA) 2014-15.

Animem al PDI a participar-hi ja que és una bona oportunitat per conèixer altres universitats, altres metodologies i establir nous vincles.

El termini per presentar la documentació a la Sotsdirecció de Relacions Internacionals de l'Escola, acaba a les 14.00h del dia 20 de febrer.

II convocatoria

Bon Carnaval!

Us desitgem que ho passeu bé a la Xatonada i que tingueu unes bones comparses!

La nostra Xatonada:  dimecres 11 de febrer, a les 20.30h al vestíbul de l'EPSEVG.

Eleccions a la Junta d'Escola de l'EPSEVG (renovació total)

Un cop aprovat el Nou Reglament de l'EPSEVG pel Consell de Govern de la UPC, el Director del Campus convoca les eleccions de renovació total de la Junta d'Escola de l'EPSEVG.

Dates importants del procés electoral:

- dilluns dia 16 de febrer: publicació del cens provisional

- del 23 al 26 de febrer: presentació de candidatures

- dijous dia 12 de març: votacions.

Us animem a participar!

Calendari Electoral

Visita de l'Escola Pia de Vilanova

Divendres 13 de febrer rebrem els estudiants de segon de Batxillerat de l'Escola Pia de Vilanova. Se'ls donarà la benvinguda a la Sala d'Actes i podran participar en els diferents tallers que s'han organitzat per a ells.