núm. 301 - Setmana del 2 de març de 2015

Es presenten els resultats del projecte europeu ACCES

El LAB és l’únic equip científic del sud d’Europa que participa en aquest projecte, en el que hi han treballat diversos països d’Europa i Rússia.

Del 24 al 26 de febrer, ha tingut lloc, a Neàpolis, la trobada en la qual s'han acordat les conclusions del projecte, que ha comptat amb 60 investigadors de 27 institucions públiques i privades, que serviran per decidir com regular l’Àrtic per garantir-ne el desenvolupament sostenible.

Podeu consultar els resultats presentats el passat dijous a l'enllaç següent

L'EPSEVG rep la Medalla de l'Institut d’Estudis Penedesencs

Ahir diumenge, 1 de març, l'EPSEVG va rebre la Medalla de l’Institut d’Estudis Penedesencs, en el marc de l'Assemblea anual de socis, celebrada a les Caves Vallformosa de Vilobí del Penedès.

És un reconeixement a l'Escola, tant per la col·laboració i predisposició envers l’Institut al llarg dels anys, com pel nostre prestigi com a institució universitària de clara referència en l’àmbit penedesenc.

XVI International Conference on Human-Computer Interaction

El XVI International Conference on Human-Computer Interaction tindrà lloc a Vilanova i la Geltrú del 7 al 9 setembre de 2015.

Interacción 2015 és un congrés internacional que aborda el tema de gènere i tecnologia, amb el repte d'erosionar la barrera de l'exclusió de les dones en el progrés de la societat. El següent repte que es planteja en aquest congrés és abordar la recerca en interacció persona ordinador per a persones grans. A més, el congrés també se centra en l'anàlisi del rendiment d'interfícies d'usuari natural, en els avanços de la interacció persona-robot i en el disseny de sistemes interactius per a ciutadans i ciutats.

Dates clau:
• Enviament de treballs: fins el 24 de març de 2015
• Notificació als autors: 5 de maig de 2015.
• Enviament de la versió final: 26 de maig de 2015.

Premi ENGINYERS BCN 2015

Aquest premi es convoca pel Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona i s'otorga al millor projecte de Final de Grau.

Data límit de presentació dels projectes: 15 de maig de 2015 a les 14.00h.