núm. 302 - Setmana del 9 de març de 2015

Un estudiant de la nostra Escola, guanyador del darrer concurs carpeta UPC

David del Río Caballero, estudiant del Grau d’Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte, és l'autor de la proposta guanyadora, que porta per títol, ‘Conjunt de qualitats’.

Aquesta ha estat la més votada del 12è concurs carpeta UPC. Per segon any consecutiu, el guanyador és un estudiant del nostre Campus.

Crida al PDI pel Saló de l'Ensenyament i pel Saló Futura

Entre els dies 18 i 22 de març, tindrà lloc a Barcelona el Saló de l'Ensenyament, i durant els dies 20 i 21,el Saló Futura, especialitzat en estudis de màster.

Cal la col·laboració del PDI del nostre Campus per tal que, aquest, estigui present al Saló de l'Ensenyament, i els professors que imparteixen classes al màster, són especialment necessaris al Saló Futura.

L'horari del Saló de l'Ensenyament és de dimecres 18 al diumenge 22 de març, en horari de 10.00h a 19.00h, excepte diumenge que és de 10.00h a 14.00h.

L'horari del Saló de Futura és divendres 20 i dissabte 21 març, de 10.00h a 20.00h.

Recordar-vos que el PDI contractat per la UPC té una compensació de 0,5 punts PAD del tipus G3 per cada hora com a informador a la fira.

Per més informació, o per apuntar-vos, podeu contactar, el més aviat possible, amb Àngels Hurtado (promocio.epsevg@upc.edu) o amb la Sotsdirectora Elisabet Arnó, indicant a quin Saló i en quina data i franja horària podeu col·laborar. El termini que tenim per comunicar la vostra participació al Saló és dimecres 11 de març.

Reunió del grup de treball Disseny i Recerca

El dijous 12 de març a les 11.30h, a l'Aula Màster, tindrà lloc una reunió del Grup de treball de Disseny i Recerca de l'EPSEVG amb el següent ordre del dia:

1. Design Thinking 'nanoclass'
  2. Proposta de recerca. Modelitzacio de processos de co-Disseny
  3. Torn obert

Es convida a tot el personal de l'EPSEVG interessat en treballar en aquests temes.

XXIII Convocatòria d'Ajuts del CCD-UPC per a projectes de cooperació per al desenvolupament

Del 5 de març al 8 d'abril, oberta la convocatòria a tots els membres de la comunitat universitària.

Amb aquests ajuts, el CCD promou la participació dels membres de la comunitat universitària en projectes de cooperació i en activitats de sensibilització i educació per al desenvolupament.

Els ajuts es financen amb fons procedents de la Campanya 0'7% a la UPC.

Eleccions a la Junta d'Escola de l'EPSEVG : votacions

Recordeu que els dies 9 i 10 de març podeu votar de forma anticipada a la Unitat d'Administració i Direcció. Cal que porteu original i fotocòpia del DNI.

El 12 de març es portaran a terme les votacions, de 10.00 a 18.00h i hi haurà la proclamació provisional de les persones elegides.

Fòrum obert: De la política als fets, en aquest darrer quadrienni municipal

Dijous 12 de març, a les 19.00h, a la Sala d'Actes de l'EPSEVG, el Fòrum Econòmic i Social del Garraf proposa una sessió oberta on participaran els alcaldes i alcaldesses dels sis municipis del Garraf.

Neus Lloveras, Rosa Huguet, Mònica Miquel, Joaquim Mas, Lluís Giralt i Miquel Forns, faran balanç del darrer quadrienni de mandat en cadascun dels consistoris i posteriorment, tindrà lloc un debat.

De la política als fets, en aquest darrer quadrienni municipalés el títol d'aquest fòrum obert, moderat pel periodista Xavier Canalis.

L’evolució tecnològica del metro de BCN al Fòrum InterRail

Dijous dia 12 de març a les 18.30h, al Museu del Ferrocarril de Catalunya tindrà lloc la sessió “L'evolució tecnològica del metro de Barcelona”, a càrrec d'Agustín del Castillo, director de Metro de Barcelona entre 1978 i 2008.

El Fòrum InterRail dóna a conèixer amb aquesta conferència, el passat, el present i el futur del metro de la ciutat de Barcelona.

El Fòrum tractarà sobre l'evolució de les tecnologies del ferrocarril suburbà com el material mòbil, els sistemes de validació, les comunicacions o la circulació.

La sessió és gratuïta, però és necessari fer una inscripció prèvia a Àngels Hurtado maria.angels.hurtado@upc.edu 938 967 248 o Maria Jesús Sangorrín mjsangorrin@ffe.es 938 158 491.