núm. 304 - Setmana del 23 de març de 2015

PAR2014: Primer termini

Tal i com s'estableix al calendari de punts de recerca (PAR) de l'any 2014 (Calendari PAR 2014 ), la setmana del 23 al 27 al març és la darrera per:

- Introduir a DRAC els premis, concursos d’arquitectura, publicacions sobre l’obra d’un investigador, i comissariat d’exposició, atès que s'ha de presentar la proposta de valoració d'aquestes activitats a la Comissió de Recerca. (La resta d'activitats es poden continuar introduint fins el 13-17 d'abril).

- Adjuntar a DRAC els informes dels concursos d’arquitectura per tal que siguin valorats (més informació al portal de DRAC)

- Portar físicament l’exemplar en paper a la biblioteca en el cas de textos complerts en actes de congrés, llibres, o capítols de llibres, que no es disposi de l’arxiu per a adjuntar a DRAC (per fer-ho hi ha temps fins el 13-17 d'abril).

Tancament dels edificis del Campus

Us recordem que durant el període de vacances de Setmana Santa els edificis del Campus de Vilanova romandran tancats del 29 de març al 6 d’abril (ambdós inclosos).

Als edificis Neàpolis, CTVG i LAB es podrà accedir com un dia festiu, només el personal investigador degudament autoritzat.

El proper e-comunicats sortirà el dia 13 d'abril, bones vacances!

Llibres en format electrònic d'autors EPSEVG a Pinterest

Des de la Biblioteca, hem creat a la xarxa social Pinterest, un tauler amb els llibres en format electrònic d'autors EPSEVG. Així mateix també us recordem que també des d'aquesta xarxa social fem difusió dels llibres de la guia docent als que s'accedeix de manera virtual i que físicament no es troben a la nostra biblioteca.

IV Jornada d'Igualtat d'Oportunitats a la UPC

El 25 de març de 10:30h a 14:00h a la Sala Àgora del Campus Nord tindrà lloc la IV Jornada d'Igualtat d'Oportunitats a la UPC. Els objectius de la jornada són els següents:

• Tenir una visió de conjunt de les iniciatives d’Igualtat d’Oportunitats a la UPC
  • Impulsar projectes clau durant el darrer any del Pla d’IO (2013-2015)
  • Generar idees de futur envers la Igualtat d’Oportunitats de cara al següent Pla

La participació del personal en algun dels cinc grups de treball que es faran durant la sessió, contribuirà a fer avançar el II Pla d’Igualtat. Podeu consultar el programa complet.

Cal registrar-se amb el formulari d’inscripció.  (Si no podeu estar tot el matí, podeu passar una estona, sereu benvinguts)

Dissabte 28 de març: JPO

El proper dissabte 28 de març tindrà lloc a partir de les 11h, la Jornada de Portes Obertes Especial pares i mares.

Disseny i la Geltrú 19

Ja teniu disponible l'enregistrament de la conferència de Disseny i la Geltrú 19.

La conferència va tenir lloc el passat dijous dia 12 de març, anava a càrrec d'Emilio Hernández i portava per títol 'Els nous espais de Disseny'

El Servei de Biblioteques subscriu pel 2015 la col·lecció de llibres electrònics d'Springer

El Servei de Biblioteques ha subscrit pel 2015 la col·lecció de llibres electrònics d'Springer publicats entre 2005 i aquest any. Són llibres d'enginyeria, aeronàutica i astronàutica, urbanisme, matemàtiques, física, materials, informàtica i biomedicina. Al finals d'aquest any, una part d'aquesta col·lecció, probablement els més consultats, passaran a ser propietat de les biblioteques de la UPC.

Olga Alcaraz visita l'EPSEVG

Amb l'objectiu d'informar i de copsar l'opinió del col·lectiu de PDIF, l'Olga Alcaraz (presidenta de la JPDI) serà el proper dijous 9 d'abril a les 12.30h a l'Aula Màster (AA101) de l'EPSEVG per xerrar amb tots aquells que hi estigueu interessats.

Dediquem una estona a parlar de condicions de treball?

Orientacions acadèmiques, model d'avaluació del PDI, promocions, conciliació de la vida familiar i laboral, plans de jubilació incentivada, etc.

Presentació pública dels resultats del projecte Sants Sense Barreres (SASBA) 26/03/2015

Data: 26 de març

Hora:14.30h-15.30h

Lloc: Sala de Plens, Districte Sants Montuïc (Creu Coberta 104)

Programa provisional de lacte:

• Obertura: Regidor del Districte Jordi Martí i Vre Puigdomènech (10 min)
  • Resultats treball: Anàlisi dels resultats de l’estudi de l'accessibilitat als comerços de Creu Coberta a càrrec de Sandra Bestraten professora de la UPC i Daniel Guasch, Càtedra d'Accessibilitat. (20 min)
  • Presentació del Programa d’ajudes per l’accessibilitat als establiments de l’eix Comercial Creu Coberta a càrrec de Ramon Lamiel (gerent de l’Institut Municipal de persones amb Discapacitat-Ajuntament de Bcn) i Jordi Bailach ( Director de la Direcció de Comerç i Consum) (20 min.)

Xerrada: construir relacions igualitàries transformadores: un repte pendent

La secció sindical CCOO-UPC, dins del conjunt d’actes commemoratius del Dia de la dona treballadora, organitza el 25 de març, a les 18 hores, la xerrada: "construir relacions igualitàries transformadores: un repte pendent"

Lloc: Campus Nord de la UPC, edifici B3, sala 103. Sala Multimedia.

Presentaran l’acte: Eduardo Núñez i Olga Alcaraz de la Secció Sindical de CCOO UPC.
Amb intervencions a càrrec de:

• Montserrat Vilà (Coordinadora de la Plataforma unitària contra les violències de gènere): Les experiències del treball de prevenció entre la joventut des del programa de “Trenquem el silenci”.
  • Marcos Castro (Associació Homes en Diàleg): Les Noves Masculinitats Alternatives i el trencament de la doble moral tradicional.