núm. 307 - Setmana del 27 d'abril de 2015

Participa al f2f

Fins el dimarts 28 d'abril, a les 12h, els estudiants interessats en participar en les entrevistes amb les empreses del Face2face poden fer arribar el seu CV a http://face2face.epsevg.upc.edu/entrevistes-empresa.

Animeu als estudiants a contactar, d'aquesta forma, amb alguna de les més de 20 empreses que estaran presents els dies 6 i 7 de maig al fòrum.

A més, us recordem que el 30 d’abril de 12.30h a 14.30h a la AA207 es realitzarà el taller "10 tips per tenir èxits en els processos de selecció".

Primera jornada sobre robòtica educativa

Avui dilluns, 27 d'abril, al nostre Campus hi té lloc la primera jornada de robòtica educativa, on es trobaran docents del Garraf i Alt Penedès interessats en la robòtica.

Tindrem l'oportunitat de conèixer el treball dels centres de la zona relacionats amb el tema, alhora que els docents interessats en la matèria, podran trobar-se amb institucions i empreses que hi treballen.

A més, la trobada té una vessant formativa, oferient tallers i experiències.

Al vestíbul de l'EPSEVG, hi trobareu, de 15:30h a 16:00h, tres projectes desenvolupats per estudiants universitaris:

• Quadcòpter: primers dissenys
  • Prototip de moto a escala 1:5 impulsada amb energia elèctrica.
  • Robot articulat del laboratori AL009.

A partir de les 16.00h tindran lloc els tallers

Mid-term defense

Com sabeu, el dies 29 i 30 d'abril, a la Sala de Juntes, té lloc la "mid-term defense" dels projectes que es presentaran amb motiu de l'EPS i IDPS 2015 per fer una valoració qualitativa del projecte, assessorament i per donar feedback als equips. La segona part de la valoració serà  la "final defense", que serà els dies 15 i 16 de juny.

Es convida a tot el professorat que vulgui assistir a les presentacions de seguiment dels projectes. És una bona oportunitat pel professors que vulguin conèixer l'EPS/IDPS.

Convocatòria MECD 2015. Estades de professors i investigadors en centres estrangers

Us informem que el Ministerio de Educación, Cultura y Deporte ha publicat la Convocatòria 2015 per a estades de professors/res i investigadors/res en centres estrangers, en les seves dues modalitats:

·       Modalitat A - Estades de mobilitat de professors/res i investigadors/res sèniors en centres estrangers d'ensenyament superior i investigació.

·       Modalitat B - Estades de mobilitat a l'estranger "José Castillejo" per a joves doctors/res.

Les estades es podran gaudir en el període comprés entre l'1 de juliol de 2015 i el 30 de setembre de 2016

Per tal que la universitat avali la sol·licitud d'ajut serà requisit imprescindible:

·       Tenir concedit un permís de mobilitat o una llicència sabàtica si l'estada és superior a 3 mesos.
·       Tenir concedit pel Director del departament un permís retribuït, si l'estada és fins a 3 mesos.

Trobareu tota la informació de la convocatòria a:

MODALIDAD A:

MODALIDAD B:

Les sol·licituds s'hauran de formalitzar, via telemàtica, a través de la Seu Electrònica del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte:
https://sede.educacion.gob.es, dins de l'apartat de Trámites y Servicios.

El termini de presentació de les sol·licituds és del 23 d'abril de 2015 fins a les 14.00h del dia 14 de maig de 2015.

29 d'abril: Jornada de Portes Obertes

El proper dimecres, a partir de les 16.30h, el Campus torna a rebre alumnes, a una nova Jornada de Portes Obertes.

"Participació i formació: Un repte per l'escola inclusiva"

Aquesta ponència, a càrrec de Josep M. Sanahuja, que tindrà lloc a la Sala d'Actes el dia 28 d'abril a les 18h, esdevindrà un espai de debat on es podran intercanviar opinions i experiències.

Aquesta activitat s'emmarca dins la XII Festa per una societat inclusiva 2015 i convida a reflexionar sobre l’abast del model d’escola i d’educació inclusiva i a fer propostes per millorar el grau d’inclusió al sistema educatiu.

Josep M. Sanahuja és pedagog, psicòleg i formador de mestres per una escola inclusiva del Departament de Pedagogia Aplicada de la Universitat Autònoma de Barcelona i director del Grup de Recerca “Social Inclusion and Disability”.