núm. 308 - Setmana del 4 de maig de 2015

Face2Face

Ja està tot per preparat per acollir a les més de vint empreses que rebrà la nostra Escola durant els dies 6 i 7 de maig amb motiu del Face2Face.

El dia 7 de maig a les 13.00h, a la Sala de Juntes tindrà lloc la conferència SAINT-GOBAIN, 350 RAZONES PARA CREER EN EL FUTURO, a càrrec de Luis  Rodríguez.

A les 13.30h a la Sala d’Actes es realitzarà el sorteig de dos Passi InterRail entre tots els participants del f2f i assistents a l’acte.

A les 16.00h a la AA207, Natalia Alberdi, de l'empresa Alumni Global Search, conduirà el taller Qué es el talento y como potenciar el nuestro.

La UPC, la Universitat espanyola més valorada segons el rànquing Quacquarelli Simonds

La UPC ocupa la primera posició entre les universitats espanyoles, del rànquing que publica la firma Quacquarelli Symonds.

Segons aquest, són set les universitats espanyoles que han quedat classificades entre les 50 millors del món. Aquest rànquing s'elabora a partir de l'opinió de 85.600 acadèmics i 41.900 empresaris i avalua l'excel·lència dels centres universitaris en relació amb l'ensenyament de 36 carreres.

La UPC aconsegueix aquesta posició gràcies a Arquitectura i se situa en el lloc 22 del món.

Nova campanya de recollida d’aliments

El Banc d’aliments posa en marxa una nova campanya i la Biblioteca de l'EPSEVG és un dels punts de recollida. La fam no fa vacances és tracta d’una campanya de recollida d‘aliments bàsics per aconseguir que les persones més necessitades rebin ajuda alimentària durant l’estiu. La campanya es du a terme coordinada pels quatre Bancs d’Aliments de Catalunya i a la UPC hi col·laborem del 4 al 22 de maig de 2015. Si voleu colaborar, podeu portar a la Biblioteca arròs, pasta, llegums secs, oli i llet. Enguany, el Banc d'Aliments necessita llet.

Gràcies per colaborar-hi!

Estada al grup de recerca GAECE

El Dr. Fernando Martínez García Professor de la Universidad de Castilla la Mancha farà una estada de recerca en el nostre Centre de tres mesos, a partir del proper 3 de maig, al grup de recerca, GAECE (Accionaments Elèctrics amb Commutació electrònica). Utilitzarà el despatx D-131.

Sessió del Màster a l'EUETIB

Demà dimarts, 5 de maig, a les 12.00h, tindrà lloc a la Sala d'Actes de l'EUETIB, una sessió informativa del MUESAEI.