núm. 317 - Setmana del 6 de juliol de 2015

Dinar d'estiu

Com sabeu, dimarts 14 de juliol celebrem el dinar d'estiu del campus.

Un any més, el professor Josep Antón Sánchez,  cuinarà:

- De primer, una refrescant sopa de meló amb encenalls de pernil.
- De segon, un afrodisíac pollastre amb escamarlans.
- Per postres, sorbet de vodka amb taronja.

Preu: 10€, si el pagament s'efectura abans del 10 de juliol. A partir de llavors, el preu serà de 12€. El pagament cal realitzar-ho al Servei d'Economia.

El dinar serà al Bar de l'Escola. Us hi esperem a les 14h!

Canvi de personal a la USR del Campus

Degut als canvis organitzatius i millora dels processos de Suport a la Gestió de Recerca al personal investigador que s’estan portant a terme, es comunica que Eva Vaqué, que fins ara tenia la responsabilitat de la tramitació dels convenis i contractes, passarà  a la Unitat de Serveis Tècnics del Campus.

Per a qualsevol consulta relacionada amb aquestes tasques o altres us podeu dirigir directament a Montse Solsona, coordinadora de la USR, que us atendrà en les vostres peticions.

Premi Joan Roset i Ventosa

Recordeu que els projectes que es presenten ara poden optar al premi Joan Roset i Ventosa . El termini per fer-ho finalitza el divendres 24 de juliol a les 15 hLes propostes, en format digital o paper, han de presentar-se a la seu del CETIVG ( C. Pare Garí , 91  Vilanova i la Geltrú).

En aquesta convocatòria es premia també al director del projecte guanyador amb 300€,  i 1.000€ per l'autor del TFG.

Recursos addicionals que es poden consultar al web de les biblioteques

La recuperació de la producció científico-tècnica dels investigadors pot resultar, de vegades, parcial o incorrecta com a conseqüència d'una identificació errònia de l'autoria i/o filiació corresponent. Es per això que s'han creat aquestes pàgines d'ajuda:

Pàgina web on rebre informació sobre el Nom Bibliogràfic Únic NBU

Pàgina web per saber com aconseguir el vostre Identificador ORCID

Reforma del codi penal en matèria de propietat intel·lectual i industrial

Ha entrat en vigor la Llei Orgànica 1/2015 que introdueix importants canvis en matèria de Propietat Intel·lectual i Industrial. La Llei vol millorar la protecció d’aquets drets i ajustar la pena a la gravetat que en cada cas tingui la infracció comesa. En aquesta línia, modifica  articles  i amplia determinades conductes que poden suposar incórrer en algun tipus de falta o delicte, com per exemple, l´ús d’obres, productes o serveis sense l’autorització dels titulars dels drets de propietat intel·lectual  (sotfware). Les conseqüències d’aquestes infraccions poden atènyer  també a les organitzacions.

Així doncs, atesa la incidència que la llei pot tenir en el desenvolupament diària de la feina i docència, us emplacem a tenir-hi cura.

Junta d'Escola

El proper dilluns dia 13 de juliol tindrà lloc la Junta d'Escola, a les 9.30h en primera convocatòria, i a les 10.00h en segona, a la Sala de Juntes de l'Escola. Si no en formeu part però voleu assistir a la reunió, heu de notificar-ho a secretariacademic.epsevg@upc.edu.