núm. 320 - Setmana del 7 de setembre de 2015

Interacción 2015

Avui ha començatal Campus, el congrés internacional Interacción 2015. Té lloc des d'avui fins el 9 de setembre i aplega acadèmics i professionals del món de l'empresa per exposar i debatre els darrers avenços en la interacció Persona - Ordinador.

Obertura del Bar de l'EPSEVG

El Bar de l'Escola ha obert aquest matí. El servei de bar ha estat adjudicat a una nova empresa, que l'atendrà en horari de 8 a 19h.

Durant la primera setmana (del 7 al 10 de setembe) només s’oferirà servei de bar i cafeteria (cafès, begudes, pastes, entrepans calents i freds, etc.). A partir del dia 14 de setembre també s’oferirà servei de menú i plats combinats en horari de migdia. Cada dilluns podreu disposar del menú que s’oferirà durant la setmana. L’empresa informa que, si és possible, s’hauria de demanar el menú abans de les 10h del matí a la mateixa cafeteria. Tot i així, proposaran altres opcions que podreu consultar directament als responsables.

El Campus de l'EPSEVG ja es troba migrat al nou sistema WIFI UPC

El 4 de setembre a la nit es va migrar la xarxa Wifi del Campus de l'EPSEVG al nou sistema. Aquesta migració obeeix a canvis tecnològics deguts a l'adequació als nous controladores i equips Wifi actuals. UPCNet està liderant aquest projecte i s'ha de fer a tota la UPC.

A nivell d'usuari, no hi ha cap canvi de configuració i només es pot veure una millora de connectivitat amb el sistema.

Amb aquesta migració, al Campus es podran augmentar el nombre de punts d'accés en un futur sense problemes i donar més connectivitat a on faci falta.

Exposició sobre Interacció a la Biblioteca

Amb motiu del congrés Interacción 2015 la Biblioteca ha organitzat una exposició físico-virtual amb els llibres de les Biblioteques UPC d'aquesta temàtica. A la Biblioteca hi trobareu una selecció d'alguns d'aquests llibres mentre que als llibres en format electrònic es pot accedir mitjançant l'exposició virtual a Pinterest.

Convocatòria 2015 NEOTEC

Subvenciona projectes empresarials d'empreses innovadores. Les empreses demostraran que són innovadores mitjançant una avaluació realitzada per un expert extern, que podrà ser la UNIVERSITAT.

NEOTEC 2015

Compra d'agendes UPC a la Biblioteca

Les agendes de la UPC pel curs 2015/2016 ja es poden adquirir a la Biblioteca (per 4 euros). Les carpetes es poden comprar a través de la Botiga virtual oficial de productes corporatius de la Universitat http://www.upc-shop.com/

Protocol d'inclusió i discapacitat

La UPC disposa, d'un Pla per garantir la Igualtat d’Oportunitats de totes les persones de la universitat. A  www.upc.edu/igualtat/discapacitat-programa-inclusio trobareu informació sobre el programa: estat de la situació a la universitat, pautes de conductes i un protocol d'inclusiu i discapacitat per atendres a persones amb necessitats educatives específiques.

La representant d’Igualtat a l’EPSEVG és la sotsdirectora d'estudiantat Ester Simó Mezquita.

Cafè del Director

El proper dijous 10 de setembre a les 13.00h a la AA207, tindrà lloc el Cafè del Director, amb els següents temes a tractar:

• Dades de matriculació
  • Informe CAE

Dates a tenir en compte

La inauguració oficial de curs 15/16 serà dijous 8 d'octubre a les 12.30h a la sala d'actes. L'acte de graduació de la promoció 14/15 serà divendres 4 de desembre a les 19.00h a l'auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú.

A mesura que s'acostin les dates d'aquest dos actes, anirem facilitant més informació. Ara, només perquè ho tingueu en compte a l'agenda.