núm. 325 - Setmana del 12 d'octubre de 2015

Ciencia en Acción

El proper cap de setmana s'organitzen dues fires, Ciencia en Acción i Expoelèctric, en les que el Campus hi participa.

El Campus estarà present a Ciencia en acción, per acostar la ciencia i la tecnologia als més joves i el gran públic. L’objectiu de la fira és presentar la ciència i la tecnologia d’una manera atractiva i motivadora per despertar vocacions científiques i tecnològiques entre els més joves, alhora que es posa la ciència a l’abast de tothom.

L'equip EPSEVG Racing Team també hi serà presentant el seu projecte, amb la moto que va participar en la Competició MotoStudent 2014 i maquetes i impresions en 3D de la moto amb la que correran en la mateixa Competició 2015.

Ens trobareu dissabte 17 d'octubre de 11:30h a 18:30h a Cubic, passeig de la Marina, s/n Viladecans.

Expoelèctric

Per segon any, el campus participa a Expoelèctric. L’objectiu de la Fira és, entre altres, la divulgació dels vehicles elèctrics.

El grup d'estudiants EPSEVG E3 Team mostrarà el seu projecte, disseny i construcció d'una moto elèctrica amb la que participaran en la Competció Internacional MotoStudent Electric.

Serà diumenge 18 d'octubre de 10:00h a 19:00h a l'Arc de Triomf de Barcelona, al Passeig de Lluís Companys.

2a Jornada Robòtica Educativa

Dimecres 14 d'octubre l'EPSEVG acull la 2a Jornada robòtica educativa. La jornada vol acostar la robòtica a les aules d'Educació Primària, Secundària i Batxillerat, oferint tallers i una mostra d'experiència als professors participants.