núm. 328 - Setmana del 2 de novembre de 2015

Visita a l'Escola dels Responsables de KUKA Robots Ibérica

A finals del més de juliol la empresa KUKA Robots Ibérica va cedir un robot industrial KR6 a l'Escola. Des de llavors els Serveis Tècnics estan afinant la posada en marxa d'aquest equipament en el Laboratori 009 conjuntament amb els estudiants de INPS del grau de disseny industrial i desenvolupament del producte.Més endavant començaran les activitats de programació amb aquest equipament.

El dimarts dia 3 de novembre ens visiten els responsables de KUKA Robots Ibérica: Fernanado Sánchez CEO, Miquel López Director Tècnic i Javier Mellado Customer Service Manager per valorar la possiblitat d'un conveni de col·laboració en activitats conjuntes de docència, recerca i transferència de tecnologia.

Estudiant EPSEVG finalista Les Idees es mouen

L'estudiant Christian Olmo Novoa del Grau d'Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte és un dels tres finalistes de la iniciativa "Les idees es mouen" que promouen Endesa i la Fundación Universidad-Empresa.

El treball CUBICUS versa sobre una proposta de vehicle elèctric per a entorns urbans confeccionat a partir d'idees prèvies dins l'assignatura Taller de Disseny 3.

Els finalistes tindran una reunió de treball amb experts d'Endesa els ides 28, 29 i 30 d'octubre per desenvolupar i donar forma a la idea innnovadora.

El dia 12 de novembre, a la seu d'Endesa, es decidirà el premi final que a més de premi econòmic oferta la possibilitat de pràctiques empresarials remunerades.

Novetats de composició i funcions de l'Equip Directiu de l'EPSEVG

Atesa la baixa voluntària dels membres de l'Equip Directiu: Ester Simó, Elisabet Arnó i Ignasi Perat, als quals el Director agraeix el seu treball, s'han incorporat a l'Equip Directiu:

-  Juan José Aliau Pons: Sotsdirector d’Empresa i Equips de Competició Motor Student.

- Joan Vicent Castell Balaguer: Sotsdirector de Relacions Internacionals i Promoció.

Les funcions i composició de l'Equip Directiu actual els podeu trobar en els següent enllaç.

Convocatòria d'eleccions parcials per a la provisió de vacants a la Junta d'Escola de l'EPSEVG

El proper 24 de novembre de 2015, es procedirà a les votacions per a la provisió de vacants a la Junta d'Escola de l'EPSEVG.

Els dies 5,6,9 i 10 es podran presentar candidatures per la provisió de les següents places:

3 representants al PDI-A

2 representants al PDI-B

8 representants als estudiants

Us volem anirmar a presentar-vos, és important per l'escola!

Nova gestió de l'e-comunicats

A finals del mes passat, l' Àngels Hurtado va aconseguir el trasllat a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB). Arran d'aquest fet, a partir d'ara l'e-comunicats es gestionarà des de STIC (telèfon 67719), per la qual cosa podeu informar de les vostres activitats directament a STIC o enviant un e-mail a comunicacio.epsevg@upc.edu.

Participació de l'EPSEVG a la Fira de Vilanova

La participació de l'EPSEVG a la Fira de Vilanova, els dies 13,14 i 15 de novembre, estarà centrada en la promoció dels equips del Motor (Formula Student, Moto Student - moto combustió i e3Team - moto elèctrica), i una exhibició castellera dels Llunàtics.

Els equips del motor tindran un stand cadascú a la zona del parc de Baix a Mar, us animem a visitar-los i donar-los molt de suport!

Aprofiteu per gaudir molt de l'exhibició castellera dels Llunàtics